خبرنگاران تمرکز بر حضور قدرتمند در مسابقات جوانان آسیا است

به گزارش وبلاگ پردیس وب، رشت - خبرنگاران - دبیرکل فدراسیون اسکواش با اشاره به برگزاری رقابت های اسکواش قهرمانی جوانان آسیا سال آینده در کشور هنگ کنگ گفت : ما بدنبال حضور قدرتمند در این دوره از رقابت ها و همچنین بدنبال ارتقای صندلی خود هستیم.

خبرنگاران تمرکز بر حضور قدرتمند در مسابقات جوانان آسیا است

امیر عزیزی پور که برای حضور در مجمع سالیانه هیات اسکواش گیلان به رشت سفر نموده عصر یکشنبه در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار وبلاگ پردیس وب اضافه نمود: در دوره گذشته ما رتبه ششم آسیا را کسب کردیم و امید است در مسابقات سال آینده بتوانیم با درخشش ورزشکاران خود مقام ارزنده تری را تصاحب کنیم.

وی اضافه نمود: بر این مبنا تمرینات آماده سازی و اردوهایی را برای تیم ملی اسکواش جوانان در نظر گرفتیم و شرایط ملی پوشان نیز توسط کادر فنی آنالیز می گردد تا در صورت برگزاری رقابت های آسیایی بتوانیم با قدرت حضور یابیم.

وی بیان نمود: تیم بزرگسالان ما رتبه سوم آسیا را دراختیار دارد وتمام کوشش خود را بکارمی بندیم تا ایران را به عنوان قطب جدید اسکواش در آسیا معرفی کنیم که این مستلزم کسب نتایج بهتر توسط ورزشکاران ما در مسابقات بین المللی است.

دبیر کل فدراسیون اسکواش افزود: همچنین برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی نیز از دیگر فعالیت های مهم فدراسیون برای سال آینده است و این دوره های آموزشی با توجه به شرایط موجود به صورت ویبنار برگزار می گردد.

عزیزی پور توضیح داد: در رده های سنی مختلف نیز سرمایه گذاری های مناسبی صورت گرفته و اکنون در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان اسکواش بازان بسیار خوب و ارزنده ای در کشور حضور دارند و هدف ما پشتوانه سازی مناسب برای تیم های ملی مختلف است که در خروجی برنامه های استعدادیابی مشهود است.

وی ابراز امیدواری کرد : به زودی کرونا در کشور ریشه کن گردد تا فعالیت های ورزشی در راستا عادی خود قرار گیرد و فدراسیون اسکواش برنامه های از پیش معین شده خود را انجام دهد.

وی در بحث شرایط اسکواش گیلان هم گفت : این استان عملکرد مناسبی در این رشته دارد ودر مسابقات مختلف، میزبانی ها، استعدادیابی، دوره های مربیگری و سایر فعالیت ها حضور شایسته ای دارد و ورزشکاران آن در مسابقات مختلف درخشیده اند.

وی بیان نمود: با وجود اینکه نزدیک به 25 سال از فعالیت مجدد اسکواش در کشور می گذرد، گیلان حدود 15 سال در این رشته سابقه دارد و این امر نشان از وجود استعداد و پتانسیل مناسب در این خطه است.

مجمع سالیانه هیات اسکواش استان گیلان روز یکشنبه با حضور امیر عزیزی پور دبیرکل فدراسیون اسکواش، مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان، مسئولان این هیات در این استان و همچنین اعضای مجمع عمومی هیات اسکواش گیلان در مجموعه ورزشی 6 هزارنفره شهدای رشت برگزار گردید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تمرکز بر حضور قدرتمند در مسابقات جوانان آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تمرکز بر حضور قدرتمند در مسابقات جوانان آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید