هشت گل و اولین بازی ملی مقابل روسیه

به گزارش وبلاگ پردیس وب، مهاجم گلزن تراکتور نخستین بازی ملی خود را برابر روسیه انجام داد.

هشت گل و اولین بازی ملی مقابل روسیه

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پردیس وب، نخستین تعویض تیم ملی ایران در ملاقات تدارکاتی مقابل تیم روسیه در حالی انجام شد که بازی با نتیجه یک بر یک در جریان بود و امیر قلعه نویی تصمیم گرفت نخستین تغییر را در دقیقه 71 به وجود بیاورد و برای تقویت خط حمله تیمش رضا اسدی را جایگزین شهریار مغانلو کند.

شهریار مغانلو که در ترکیب ابتدایی ملاقات مقابل روسیه نهاده شده و نخستین بازی ملی خود را انجام می داد، پس از نمایش پرتلاش در خط حمله ایران و گرفتن چند خطا و فزونی در نبرد های هوایی، در نهایت جای خود را به یک مهاجم بلندقامت دیگر و بازیکن گلزن تراکتور داد.

رضا اسدی که در این فصل نمایش خوبی به عنوان مهاجم نوک در ترکیب تیم تراکتور داشته و با هشت گل زده مثل شهریار مغانلو یکی از فزونین گلزنان لیگ برتر به شمار می رود، به عنوان اولین بازیکن تعویضی تیم ملی ایران مقابل روسیه به زمین رفت تا او هم اولین بازی ملی خود را امشب در استادیوم آزادی انجام بدهد.

اسدی که با شماره 19 به زمین رفته، اولین توپ خود را روی پاس رو به جلوی مهدی طارمی دشت کرد و با یک پاس عقب آن را به احسان حاج صفی رساند و در جریان مسابقه نهاده شد و در دقیقه 76 هم یک شوت راه دور نه چندان پرقدرت زد که خیلی راحت به وسیله گلر روسیه جمع شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هشت گل و اولین بازی ملی مقابل روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشت گل و اولین بازی ملی مقابل روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید