واتساپ هم ویژگی پیغام های یکبار مصرف را ارائه می دهد

به گزارش وبلاگ پردیس وب، فیس بوک در حال اضافه کردن پیغام های حذف شونده به پلتفرم های مختلف خود است و اکنون نوبت به واتساپ رسیده است.

واتساپ هم ویژگی پیغام های یکبار مصرف را ارائه می دهد

به گزارش خبرنگار ، به نقل از دیجیتال اینفو موشن ورلد، اخیراً تقریباً همه برنامه ها مشغول کار روی ویژگی های تازهی هستند که به سیستم عامل های خود اضافه نمایند، پیغام رسان واتساپ هم از جمله این برنامه ها است. واتساپ اخیرا با اعلام اینکه نسخه آینده این برنامه ویژگی تازهی را ارائه خواهد نمود که به کاربران این امکان را می دهد تا با یک حساب کاربری بتوانند در چند دستگاه آنلاین شوند و از این برنامه استفاده نمایند.

بعلاوه اخبار منتشر شده تازه حاکی از این هستند که شرکت فیس بوک در حال اضافه کردن پیغام های حذف شونده به پلتفرم های مختلف خود است. پس از معرفی قابلیت پیغام های خود حذف شونده در مسنجر و اینستاگرام، اکنون نوبت به واتساپ رسیده است. این پیغام رسان با تازهترین نسخه بتای اپلیکیشن اندروید خود، ویژگی مفیدی به نام یک بار مشاهده یا View Once را به کاربران ارائه می دهد. این ویژگی اوایل ماه جاری برای اولین بار به وسیله مارک زاکربرگ بنیان گذار فیس بوک معرفی گردید.

این پیغام ها در واقع به گونه ای طراحی شده اند که اگر آن ها را مشاهده کنید و سپس ببندید، کاملاً ناپدید خواهند شد. ضمن اینکه پیغام های یکبار مصرف واتساپ در نوتیفیکیشن ها یا صفحه قفل گوشی هم پیش نمایشی نخواهند داشت و برای مشاهده آن ها حتماً باید وارد اپلیکیشن واتساپ شوید.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی حساب WABetaInfo، برای استفاده از ابزار تازه کافی است کاربر، روی گزینه تایمر در قسمت بالا و سمت راست رسانه انتخابی خود کلیک نموده و گزینه تازه را برای آن فعال نمایند. زمانی که کاربر دریافت نماینده پیغام، پیغام را باز کند روی صفحه گفت و گوی هردو کاربر ارسال نماینده و دریافت نماینده، پیغام ارسال شده به حالت Opened تغییر شرایط می دهد. این بدان معناست که پیغام به وسیله مخاطب شما باز و مشاهده شده است.

البته یکی از معایب عظیم استفاده از این قابلیت، امکان گرفتن اسکرین شات از محتوای ارسالی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "واتساپ هم ویژگی پیغام های یکبار مصرف را ارائه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ هم ویژگی پیغام های یکبار مصرف را ارائه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید