5 مورد از برترین هتل های کوشی آداسی کدامند؟

به گزارش وبلاگ پردیس وب، برترین هتل های کوشی آداسی ، تجربه سفری رویایی و هیجان انگیز در شهر زیبای بندری و ساحلی کوش آداسی را برای شما به ارمغان می آورند. ما در این مقاله به شما یاری می کنیم با توجه به سلیقه و شرایط خود، برترین اقامتی که تصورش را هم نمی کنید انتخاب کنید و از سفرتان نهایت لذت را ببرید. زمانی که قصد انتخاب یک تور مسافرتی یا رزرو هتل را داشته باشید، حتما با عبارت های UALL و All روبرو خواهید شد. در ادامه مقاله با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با این اصطلاحات آشنا کنیم و برترین هتل های کوش آداسی را به شما معرفی کنیم.

5 مورد از برترین هتل های کوشی آداسی کدامند؟

برای رزرو آنلاین تور کوش آداسی اینجا کلیک کنید

اقامت UALL یعنی چه؟

از نظر لغوی، UALL مخفف عبارت Ultra inclusive به معنی در برگیرنده همه چیز است. یوآل نوعی اقامت به شمار میرود و باید برای آن هزینه بیشتری پرداخت گردد. معمولا اقامت در برترین هتل های کوشی آداسی، به صورت یوآل است. در اقامت یوآل، هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید به صورت کاملا رایگان از تمامی خدمات هتل بهره ببرید. این خدمات مربوط به استخر، سالن های ورزشی، بار و بعلاوه غذا است. وقتی می گوییم بدون محدودیت، یعنی هر لحظه و هر چند بار، به هر مقدار که می خواهید می توانید از سالن های ورزشی، استخر، بار و البته رستوران بهره ببرید.

به طور معمول در هتل های لوکس کوش آداسی، رستوران ها از 6 صبح تا پاسی از شب آماده ارائه خدمات هستند و در ساعات مختلف، انواع غذا را سرو می نمایند. منوی این رستوران ها، کاملاً باز طراحی می گردد و هرچه هتل شمال لوکس تر باشد منوی رستوران نیز مجلل تر و گسترده تر خواهد بود. برای مثال در هتل های لوکس 5 ستاره از کیک تولد گرفته تا بره سرخ شده، هر زمان که بخواهید روی میز شما وجود دارد و نیازی نیست هزینه ای برای غذا بپردازید. در میان تمامی مزیت های اقامت یوآل، اما در بیشتر مواقع برای خدمات لوکسی مانند ماساژ این مزیت صدق نمی نماید و برای استفاده از این خدمت باید سراغ اقامت گران تری به نام MAX UALL بروید.

تفاوت UALL با ALL چیست؟

از نظر لغوی، All مخفف All inclusive است. برای رزرو هتل مناسب تان باید تفاوت UALL با ALL را بدانید تا در سفرتان دچار مسئله ای نشوید، چرا که بسیاری از مسافران به علت عدم آگاهی، به اشتباه این گزینه را به جای UALL انتخاب می نمایند و تصور می نمایند تمامی خدمات را رایگان و بدون محدودیت ارائه می دهد. اولین تفاوت بین UALL با ALL در زمان استفاده از رستوران می باشد. در قسمت قبل متوجه شدیم در اقامت یوآل هر زمان که بخواهید میتوانید از منوی باز هتل و رستورانش بهره ببرید و بعلاوه محدودیتی در انتخاب منو نداریم اما در اقامت آل، تنها در ساعات خاصی می توانید از رستوران اصلی هتل بهره ببرید و بعلاوه در زمینه انتخاب خوراک نیز محدودیت هایی وجود دارد. برای مثال ممکن است انتخاب رایگان بین یک منوی درجه 2 باشد و شما برای انتخاب غذا از منوی نوع درجه یک باید هزینه جداگانه بپردازید.

1. کرومار افسوس، برترین هتل یوآل کوشی آداسی

هتل کرومار افسوس از زیباترین هتل های کوشی آداسی است که در حد فاصل دریا و جنگل واقع شده است. در استخر وسیع این هتل می توانید از منظره ها طبیعی و چشم نواز ترکیه لذت ببرید. کرومار افسوس هتلی بسیار بزرگ است که در دل خود استخری رو باز دارد تا مسافران بتوانند در آن حساب آب تنی نمایند و از سفر خود لذت ببرند. ساحل اختصاصی، انواع تفریحات شبانه، پارک آبی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، آرایشگاه و خدمات زیبایی، اسپای بسیار مجهز شامل حمام سنتی، سونا، جکوزی، ماساژ، استخر روباز و سرپوشیده، بعلاوه حمام ترکی تنها گوشه ای از امکانات این هتل مجلل به حساب می آیند.

در تمامی اتاق های این هتل، تلویزیون های کابلی وجود دارند تا گردشگران بتوانند از تماشای به روز ترین فیلم های جهان در اتاق خود لذت ببرند. منظره تمامی اتاقها، بی نظیر است و شما می توانید بر اساس سلیقه تان اتاقی بهسمت دریا یا به سمت جنگل را انتخاب کنید. رستوران کرومار افسوس، جزء برترین ومعروف ترین رستوران های کوش آداسی است. با انتخاب این هتل زیبا، خودتان را برای چند کیلویی اضافه وزن آماده کنید.

  • آدرس: Atatürk Mah. No:16 Pamucak Mevkii Selçuk, Izmir, 35920 Kusadası, Turkey
  • شماره تماس هتل کرومار کوش آداسی: 902328931313+
  • وب سایت هتل کرومار کوش آداسی:

2. هتل دابل تری بای هیلتون،اقامتی به سبک مینیمال در کوش آداسی

  • برای داشتن اقامتی 5 ستاره و سلطنتی، هتلی زیبا به نام هیلتون در کنار بندر تفریحی کوش آداسی واقع شده است. این هتل دارای مرکز پذیرش 24 ساعته، اسپای تخصصی شامل حمام بخار ترکی، سونا، جکوزی و رستورانی روی پشت بام با منظرهی زیبا از دریای اژه است. این هتل ابعاد بسیار بزرگی ندارد اما اتاق های آن بسیار لوکس و مدرن طراحی شده اند. منظره این هتل به سمت دریای اژه است و طراحی آن به سبک مینیمالیسم اجرا شده است. عاشقان سبک مینیمال که خود را بی خود و بی جهت درگیر تجملات نمی نمایند قطعا از اقامت در این هتل متفاوت لذت خواهند برد. ارائه خدمات در این هتل درجه یک است و دستپخت سرآشپزان آن، بی نظیر است به طوری که طعم غذاهای این هتل را از یاد نخواهید برد.
  • آدرس: Ataturk Bulvarı, Yat Limanı Karsısı, 09400 Kusadası, Turkey
  • شماره تماس هتل هیلتون کوش آداسی: 902566336060+
  • وب سایت هتل هیلتون کوش آداسی:

3. پالم وینگز افسوس، تجربه ای فراموش نشدنی در برترین هتل های کوشی آداسی

هتل پالم وینگز نیز از برترین هتل های یوآل کوشی آداسی با محیطی مجذوب کننده است که تمام خستگی های زندگی روزمره شما را از تن تان به در می نماید. این هتل هیجان انگیز در دل جنگل و در کنار ساحل دریای اژه واقع شده است. پالم وینگز، هتلی زیبا و مدرن است. امکانات تفریحی و خدمات بی نظیری به گردشگران ارائه می دهد. ساحل اختصاصی و 11 استخر مختلف سرپوشیده و روباز این هتل باعث شده است تا مسافران در هر فصلی از سال بتوانند در این هتل آب تنی نمایند ولذت ببرند. زمین تنیس سایز استاندارد، اسپای تخصصی شامل حمام بخار ترکی، سالن ماساژ، سونا، جکوزی، زمین والیبال ساحلی، کلوپ مخصوص تفریحات هیجان انگیز آبی نیز، از دیگر امکانات این هتل مجلل محسوب می گردد. این هتل برای بچه ها نیز تدابیر خاصی اندیشیده است.

علاوه بر ورزش های صبحگاهی ایروبیک، کارائوکه، دارت، پارک آبی، جت اسکی و کتابخانه، امکاناتی را مخصوص بچه ها مثل کلوپ بچه ها، زمین بازی و بعلاوه استخر بچه ها قرار داده است تا بچه ها نیز بتوانند در کنار خانواده شان از این سفر لذت ببرند. با انتخاب اقامت UALL می توانید در هر لحظه، از 6 صبح تا بامداد به رستوران این هتل سربزنید.

  • آدرس: Efes Antik Şehir Plajı Kuşaadası Yolu Pamucak Mevkii, 35920 Kusadası, Turkey
  • شماره تماس هتل پالم وینگز کوش آداسی: 902328931096+
  • وب سایت هتل پالم وینگز کوش آداسی:

4. هتل لو بلو، تجربه آرامشی محض در ساحل

یکی دیگر از برترین هتل های کوشی آداسی، هتل لو بلو است که آرامش عجیبی دارد. اسکله اختصاصی و آلاچیق های زیبا، آرامش محض و اوقاتی خوش را برای شما با ارمغان می آورد. این هتل 263 اتاق دارد و هرگونه امکاناتی را که تصور کنید در آن خواهید یافت. ساحل اختصاصی، مجموعه اسپای مجهز شامل حمام بخار ترکی، سالن ماساژ، استخر روباز و سرپوشیده، اتاق بخار، سونا و جکوزی تنها بخشی از امکانات این هتل هستند. کارکنان هتل نیز به رفتار محترمانه معروف هستند و با آرامش و احترام آماده ارائه خدمات به مسافران می باشند. منوی غذایی این هتل بسیار گسترده و متنوع است و از غذاهای سنتی ترک گرفته تا غذاهای دریایی و بین المللی در آن جای دارد. در سفرتان به شهر زیبای کوش آداسی و انتخاب هتل مجلل لو بلو می توانید غذاهای متنوعی را امتحان کنید و از طعم آن ها لذت ببرید.

  • آدرس: Kadinlar Denizi Mevkii Haci Feyzullah Mah 17 Sok No 4 Kusadasi Aydin, 09400 Kusadası, Turkey
  • شماره تماس: 90 (256) 614 48 00
  • آدرس وب سایت هتل:

5. هتل رامادا و سوییت هایش، برترین هتل کوش آداسی از نظر مسافران

هتل رامادا، یکی از برترین هتل های کوشی آداسی محسوب می گردد. این هتل 5 ستاره در ساحلی مدیترانه است و ساحل اختصاصی خود را دارد. در تمامی روزهای سال، گردشگران زیادی به این هتل می آیند. هتل لوکس رامادا، با ارائه انواع امکانات رفاهی و خدماتی لوکس و مجلل مانند استخر روباز، اسپای بسیار لوکس، حمام بخار، سونا، جکوزی، زمین گلف، زمین تنیس، ساحل اختصاصی و بعلاوه پارک آبی، از برترین هتل های این شهر به شمار میرود. با انتخاب هتل رامادا، در داخل اتاق تان هر چه که تصور می کنید خواهید یافت. امکانات اتاق های مجلل این هتل بی نظیر است.

بالکن هایی با نمایی زیبا، تلویزیون های کابلی، مینی بار، گاوصندوق، چای ساز، مبل های راحتی و انواع پک های آرایشی و بهداشتی روزانه از امکانات اتاق ها می باشند. کیفیت غذا و رستوران هتل، درجه یک است به طوری که می توان گفت برترین غذایی که تا به امروز در زندگی خود تجربه خواهید کرد، در این رستوران وجود دارد.

  • آدرس: Ramada Resort Kusadasi & Golf, Akyarlar Mevkii / Aydin, 09400 Kusadası, Turkey
  • شماره تماس هتل رامادا کوش آداسی: 902566111100+
  • وب سایت هتل رامادا کوش آداسی:

آیا کوش آداسی فرودگاه دارد؟

خیر بیشتر مسافران برای اقامت در برترین هتل های کوش آداشی به فرودگاه عدنان مندس ازمیر در فاصله 100 کیلومتری می فرایند. اگر تور خود را از وبلاگ پردیس وب تهیه کنید بیشتر اوقات هزینه پرداخت شده شامل ترنسفر فرودگاهی از فرودگاه تا هتلتان هم می گردد.

نتیجه گیری

شهر زیبای کوش آداسی دارای هتل های متعددی است که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. علاوه بر 5 هتل UALL معرفی شده، هتل های لوکس و مجهز دیگری مثل هتل ل بلو اند ریزورت، هتل آمارا سی لایت، هتل آکوا فانتزی، هتل لاویستا بوتیک، هتل کلاب یالی و… در این شهر وجود دارند تا برترین خاطره ها را برای شما رقم بزنند. اگر قصد سفر به کشور زیبای ترکیه را دارید، حتما وبلاگ پردیس وب را دنبال کنید تا شما را از جاذبه های گردشگری آن آگاه کنیم.

سوالات متداول

  • تفاوت اقامت های UALL و ALL در چیست؟

تفاوت اقامت ALL و UALL در زمان استفاده از رستوران و محدودیت در انتخاب منوی غذایی می باشد

  • اقامت MAX UALL چیست؟

اقامت گران تری نسبت به UALL که خدمات لوکسی مانند ماساژ را هم به صورت رایگان ارائه می دهد.

  • در برترین هتل های کوش آداسی، فضای تفریحی مختص بچه ها قرار گرفته است؟

بله، هتل های زیادی مثل هتل پالم وینگز امکاناتی را مخصوص بچه ها مثل کلوپ بچه ها، زمین بازی و بعلاوه استخر بچه ها قرار داده اند تا بچه ها نیز بتوانند در کنار خانواده شان از این سفر لذت ببرند.

منبع: الی گشت

به "5 مورد از برترین هتل های کوشی آداسی کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مورد از برترین هتل های کوشی آداسی کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید