شروع ثبت نام نمایشگاه اینوتکس 2020 ، نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری خردادماه برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ پردیس وب، نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2020) 18 تا 21 خرداد ماه آینده با شعار اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

شروع ثبت نام نمایشگاه اینوتکس 2020 ، نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری خردادماه برگزار می گردد

به گزارش گروه فناوری وبلاگ پردیس وب به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این مجموعه نهمین نمایشگاه اینوتکس را سال آینده طی روز های 18 تا 21 خردادماه برگزار می نماید. اینوتکس 2020 با حضور شرکت های فناور، استارت آپ ها، شتابدهند ها و مراکز رشد، منتور ها و مشاوران، مخترعان، پارک های فناوری، دانشگاه ها، صندوق های جسورانه و سرمایه گذارن، ارائه نمایندگان فضای کار اشتراکی، ارائه دهندگان خدمات تجاری سازی، برگزارنمایندگان رویداد های کارآفرینی، کارگزاران تبادل (بروکرهای) فناوری و رسانه های استارت آپی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. متقاضیان شرکت در نهمین دوره از نمایشگاه اینوتکس می توانند از 10 اسفندماه امسال تا 25 فروردین ماه سال 99 برای ثبت نام به آدرس www.inotex.com مراجعه نمایند. امروز همزمان با شروع مهلت ثبت نام دراینوتکس 2020، از پوستر این نمایشگاه با حضور مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس، اکبر قنبرپور معاون توسعه نوآوری، محمد حسین قرائیان معاون فنی و مهندسی پارک و سجاد عباسی فشمی دبیر نمایشگاه رونمایی شد.

زیست بوم نوآوری و فناوری زیر یک سقف

نمایشگاه اینوتکس با اهداف اصلی توسعه همکاری و مشارکت بین بازیگران کلیدی زیستبوم نوآوری و فناوری، جذب سرمایه برای استارت آپ ها و شرکت ها و نیز معرفی فرصت های نوین سرمایهگذاری و شبکه سازی بین المللی و فراوری محتوای ناب آموزشی برگزار می گردد و محلی برای گردهمایی کلیه اجزای اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور و رویدادی برای دیدار متخصصین و کارشناسان، کارآفرینان، سرمایه گذاران، مخترعان و سیاست گذاران است.

این نمایشگاه بر سه حوزه هوشمند سازی، دیجیتال، و توسعه پایدار تمرکز می نماید. افراد و شرکت های حاضر در اینوتکس، امکان ارتباط رودررو با نقش آفرینان موثر زیست بوم نوآوری و فناوری از قبیل: کارآفرینان، مسئولان دولتی و چندین هزار نفر بازدیدنماینده خواهند داشت و در مرکز توجه آن ها و رسانه ها قرار می گیرند.

اطلاع از آخرین تغییرات نوآوری منطقه، آموزش آخرین استراتژی های کارآفرینی با حضور فعال کارشناسان و صاحب نظران ملی و بین المللی، یافتن بازار جدید برای محصولات و خدمات، با توجه به حضور هزاران بازدیدنماینده و کشف فرصت های نوین سرمایه گذاری در بخش های مختلف فناوری و نوآوری برای سرمایه گذاران و نیز جذب سرمایه برای استارت آپ ها و شرکت ها، از دیگر فرصت هایی است که برای شرکت نمایندگان در نمایشگاه اینوتکس وجود دارد.

پیش بینی های صورت گرفته و با توجه به آمار سال های گذشته، بیش از 18000 نفر از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد. بیش از 500 شرکت، استارت آپ، سرمایه گذار و ... در این نمایشگاه غرفه خواهند داشت. بیش از 600 جلسه B2B و بیش از 20 پیش رویداد و رویداد برگزار خواهد شد.

اینوتکس 2020 متفاوت از سال های قبل

در این دوره، نمایشگاه اینوتکس به جز شرکت ها و استارت آپ ها و ...، میزبان بخش های مختلفی اعم از ایرانیان مقیم خارج از کشور، پاویون فن بازار (Reverse Expo)، بخش بازی سازها، ستاد های توسعه فناوری، طرح های کلان ملی فناوری، بخش ویژه نمایش فناوری و ... خواهد بود که هریک نمایانگر قدرت علمی دانشمندان و کارآفرینان ایرانی در ساخت و ارائه محصولات نوآورانه و فناورانه است.

دبیرخانه نمایشگاه به منظور کاهش هزینه های سفر و اقامت برای استارت آپ هایی که از شهر های دور به منظور شرکت در نمایشگاه و دریافت کانتر ثبت نام می نمایند، برای اولین بار امکان فروش کانتر های نمایشگاهی را به طور روزانه ایجاد نموده است. به گونه ای که استارت آپ ها در صورت احتیاج می توانند کانتر های نمایشگاهی را به طور روزانه رزرو نمایند.

دبیرخانه اینوتکس 2020 به منظور حمایت از حضور نوآوران و فناوران در نهمین دوره این نمایشگاه و ارائه دستاورد های خود به مخاطبان، تخفیف های ویژه ای را نیز در نظر گرفته است. متقاضیان با ثبت نام اولیه در سایت نمایشگاه می توانند از جزئیات این تخفیف ها آگاه شده و جهت دریافت آن ها اقدام نمایند.

بازاریابی، برندینگ و شبکه سازی

نمایشگاه اینوتکس از سه بخش نمایشگاهی، رویداد های تجاری و ترویجی و رویداد های جانبی تشکیل شده است. تمامی بازیگرانی که به نحوی بر زیست بوم نوآوری و فناوری کشور موثرند در نمایشگاه حضور فعال دارند. اینوتکس استیج، اینوتکس پیچ، اینوتکس تلنت، اینوتکس بتل و ریورس پیچ اینوتکس رویداد های بخش تجاری و ترویجی نمایشگاه اینوتکس را تشکیل می دهند.

اینوتکس استیج طی 30 ساعت، شامل برنامه هایی مانند سخنرانی های الهام بخش توسط افراد شناخته شده و تاثیرگذار داخلی و بین المللی، پنل های داغ و کاربردی و آنالیز فرصت ها و چالش های حوزه نوآوری و فناوری است.

رویداد اینوتکس پیچ کار خود را در شش استان از دی ماه سال 98 شروع نموده است. در این رویداد استارت آپ های استان های سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، اصفهانف خوزستان، گیلان و تهران در حضور سرمایه گذران به رقابت پرداختند. تیم های برتر هر شهر، علاوه بر دریافت یاری هزینه رفت و برگشت به رقابت نهایی در تهران همزمان با نمایشگاه اینوتکس و اقامت در طول مدت برگزاری نمایشگاه، می توانند به صورت رایگان در نمایشگاه اینوتکس غرفه دریافت نمایند. در نهایت سه تیم اول از جوایز نقدی اینوتکس بهره مند خواهند شد.

تیم های برتر اینوتکس پیچ در نهایت بر روی استیج این نمایشگاه به رقابت خواهند پرداخت. این رقابت در اینوتکس 2020 متفاوت از سال های گذشته خواهد بود و تیم های منتخب با به چالش کشیدن کسب و کار یک دیگر، در قالب رویداد اینوتکس بتل به رقابت می پردازند.

اینوتکس تلنت هم یک رویداد شتابدهی شغلی است که شرکت ها و جوانان به ویژه دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان را در کنار یکدیگر جمع می نماید و در نهایت به ایجاد فرصت های شغل مناسب منجر خواهد شد.

رویداد دیگری که در اینوتکس 2020 برگزار می گردد، ریورس پیچ اینوتکس است. رویدادی که طی آن سازمان ها و صنایع بزرگ به معرفی احتیاج های فناورانه خود می پردازند. استارت آپ ها و شرکت های فناور با حضور در این رویداد ها می توانند مشتری بزرگی را برای محصولات خود بیابند. حضور کارگزاران تبادل فناوری در نمایشگاه، تسهیل گر این ارتباط خواهد بود.

کافه سرمایه، پاویون مشاوران، تجربه فناوری، اینو جوان هاب رسانه ای رویداد های جانبی اینوتکس 2020 هستند. کافه سرمایه فرصتی ویژه برای صاحبان شرکت های نوپا و استارت آپ ها جهت مذاکره با سرمایه گذارن است. در پاویون مشاوران استاتاپ ها و بازدیدنمایندگان می توانند از منتور های شناخته شده اکوسیستم نوآوری در زمینه هایی مانند بازاریابی، توسعه محصولات، فنی، منابع انسانی و ... مشاوره بگیرند.

در بخش تجربه فناوری تکنولوژی های جدیدی که به زودی وارد زندگی عموم جامعه می گردد، معرفی شده و افراد می توانند خود با این فناوری ها کار نموده و از نزدیک آن ها را تجربه و لمس نمایند. اینو جوان مخصوص نوجوانان زیر 15 سال است. در این بخشنوجوانان به حل مسائل خلاقانه و یادگیری مبانی کارآفرینی خواهند پرداخت. این بخش هم دارای یک فضای نمایشگاهی و رویداد بازی به صورت روزانه است. در بخش هاب رسانه ای رسانه های فعال در اکوسیستم نوآوری و فناوری به مخابره اخبار پرداخته و در بخش دیگری از آن، امکان رونمایی از محصولات جدید و انعقاد رسمی قرارداد های همکاری و مشارکت برای مشارکتنمایندگان اینوتکس فراهم خواهد بود.

استقبال از هشت دوره قبل نمایشگاه اینوتکس

طی سال های گذشته، هشت دوره از نمایشگاه اینوتکس با بیش از 1400 شرکت و استارت آپ و بازدید بیش از 40000 نفری مخاطبان و انعقاد 140 تفاهم نامه برگزار شده است. تا کنون 25 کشور نیز در این نمایشگاه شرکت نموده اند. متوسط سن بازدیدنمایندگان هشتمین دوره نمایشگاه اینوتکس 29/1 بوده است. 25 درصد شرکت نمایندگان دوره مذکور بانوان بوده و 75 درصد آن ها را آقایان تشکیل داده بودند. پیش بینی شده است در اینوتکس 2020 تعداد شرکت نمایندگان خانم بیشتر گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شروع ثبت نام نمایشگاه اینوتکس 2020 ، نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری خردادماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام نمایشگاه اینوتکس 2020 ، نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری خردادماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید