دیدنی های فلورانس و لذت بودن در پناه شهری اروپایی

به گزارش وبلاگ پردیس وب، فلورانس به عنوان مرکز هنر رنسانس محسوب می گردد. این شهر در دوران باستان به عنوان یکی از مرکز های ویژه و خاص ایتالیا شناخته می شد و همیشه مملو از زیبایی هاست. آثار تاریخی ریز و درشت، خیابان های سنگ فرش و زیبا، کلیساهای جامع، معماری فوق العاده شهر، همه و همه لیستی بلند بالا از برترین آثار باستانی، تاریخی و منظره ها طبیعی را در اختیار توریستان قرار می دهد. به همین جهت دیدنی های فلورانس یکی از مقاصد اصلی برای توریستان تورهای مسافرتی است. تور یک روزه فلورانس که به وسیله آژانس های مسافرتی محلی برگزار می گردد به توریست این امکان را می دهد که بدون احتیاج به وسائل نقلیه به جای جای شهر سرک بکشد و از تک تک جذابیت های بصری آن لذت ببرد. در مقاله سرگرمی در فلورانس با خوشگذرانی در فلورانس آشنا می شوید.

دیدنی های فلورانس و لذت بودن در پناه شهری اروپایی

فلورانس، شهر هنرهای زیبا

در طول این تور در بین دیدنی های فلورانس می توان گالری ملی فلورانس را به عنوان مقصد اصلی انتخاب کرد. این گالری مملو از آثار هنری در زمان خوشگذرانی در فلورانس است. از تابلوهای نقاشی نفیس گرفته تا مجسمه ها و آثار دستی هنرمندان به نام ایتالیا و فلورانس را می توان در موزه های این شهر مشاهده کرد. بعد از آن با گذشت از خیابان های شهر می توانید اوج هنر معماری آن دوران را مشاهده کنید. از پل Ponte Vecchio که بر روی رود آرنو بنا شده بازدید نمائید و از جذابیت های طبیعی آن لذت ببرید. پس از آن نوبت به کلیسای خوش رنگ و لعاب Duomo می رسد که مملو از زیبایی هاست و همیشه مورد توجه گردشگران تورهای مسافرتی واقع شده است.

رستوران گردی به سبک فلورانس

پس از بازدید از تمام جذابیت های طبیعی تاریخی شهر می توانید چند ساعتی را به بازدید از کافه ها و رستوران های فوق العاده شهر اختصاص دهید. طعم ناب غذاهای محلی را بچشید، از قهوه های ویژه و شکلات های ایتالیایی لذت ببرید. اگر به خرید و سرک کشیدن به بوتیک ها علاقمند هستید فروشگاه های فوق العاده این شهر را در زمان سرگرمی در فلورانس از دست ندهید چرا که فلورانس به عنوان مرکز مد و طراحی لباس نیز مطرح است. می توانید از مسئول تور یک روزه خود بخواهید که برترین فروشگاه ها و بوتیک های شهر را برای خوشگذرانی در فلورانس به شما معرفی کند.

بازدید از طبیعت فلورانس

از جهت دیگر اگر به تورهای طبیعت گردی یک روزه علاقمند هستید و کوهپیمایی از سرگرمیات خاص شما در بین دیدنی های فلورانس محسوب می گردد، می توانید در قالب تورهای یک روزه محلی که به وسیله آژانس های مسافرتی شهر ارائه می شوند، تور طبیعتگردی را در ارتفاعات فلورانس تجربه کنید. در خلال این تور می توانید از 5 روستای فوق العاده اطراف شهر بازدید نمائید. این روستاها به عنوان مراکز اصلی در صید ماهی محسوب می شوند و زیبایی های خاص و منحصر به فرد خودشان را در اختیار گردشگران تورهای طبیعت گردی یک روزه فلورانس قرار می دهند. معماری فوق العاده، خانه های رنگارنگ، چشم انداز بندر و دریا همه و همه تجربه ای خاص از کوهپیمایی را به شما منتقل می نمایند. از دیگر تجاربی که می توانید در طول این تور یک روزه بدست بیاورید اطلاعات خاص و جالب تاریخی است که راهنمای سفر در طول آن در اختیار شما قرار می دهد. جالب اینجاست که فلورانس با تنوع جاذبه های توریستی خود می تواند هر نوع شخصیتی را به وجد بیاورد. اولین مقصدی که در طول تور طبیعت گردی یک روزه با ان روبرو می شوید روستای فوق العاده دیدنی Corniglia است. این روستای محبوب به علت جذابیت های بصری خود همیشه مملو از گردشگران تورهای مسافرتی است. پس از آن با بازدید از روستاهای Vernazza، Monterosso، Riomaggiore سفر خود ادامه می دهید و Manarola آخرین روستایی است که با سفر به آن تور طبیعتگردی خود را به انتها می رسانید. به طور حتم این تور یکی از زیباترین تجارت طبیعتگردی شما به حساب خواهد آمد. از لحظه لحظه آن در زمان سرگرمی در فلورانس لذت ببرید.

منبع: همگردی

به "دیدنی های فلورانس و لذت بودن در پناه شهری اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های فلورانس و لذت بودن در پناه شهری اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید