دیوار مهربانی؛ ایده ی انسان محبت آمیز ایرانی در قلب اروپا

به گزارش وبلاگ پردیس وب، خبرگزاری خبرنگاران-انتشار عکس هایی از ساخت دیوار مهربانی در سوئد و سخنان ایده پرداز این طرح از ایران خبرساز شد.

دیوار مهربانی؛ ایده ی انسان محبت آمیز ایرانی در قلب اروپا

به گزارش خبرگزاری به نقل ازاسپوتنیک، در مرکز شهر استکهلم مرکز سوئد، دیوار مهربانی ایجاد شده است تا در فصل سرما لباس های گرم را برای نیازمندان تامین کند. نیازمندان می توانند لباس های اهدایی مردم که بر روی این دیوار آویزان شده است را بردارند.

مجری این طرح انسان محبت آمیز به خبرگزاری فرانسه می گوید: این حرکت مهربانی در زمستان 2015 در ایران رخ داد و با تمرکز بر رسیدن لباس های گرم زمستانی به آدم های بی خانمان بود تا بتوانند زمستان را سر نمایند. این حرکت به تمام جهان سرایت نموده است. این دقیقا چیزی است که جهان باید از فرهنگ ایرانی بیاموزد. بعلاوه این دیوار با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است به طوری که تمامی لباس ها در انتها هر شب به وسیله نیازمندان برداشته می گردد.

کاربران نسبت به این خبر واکنش های مختلفی نشان می دهند. بسیاری از کاربران این اقدام را تحسین می نمایند و عنوان می نمایند، ایده بسیار انسان محبت آمیز و خیرخواهانه ای است و امید است تمام کشور ها این ایده را اجرا نمایند. جمعی از کاربران هم به این موضوع اشاره می نمایند که چنین مساله ای پیشتر نیز در کشورها مرسوم بوده برای مثال ارگان هایی مثل سلیب سرخ یا ارتش مهربانی یا کلیساها این اقدامات را تا به امروز انجام می دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "دیوار مهربانی؛ ایده ی انسان محبت آمیز ایرانی در قلب اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوار مهربانی؛ ایده ی انسان محبت آمیز ایرانی در قلب اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید