ساعت هوشمند Fastrack Reflex Vox با پشتیبانی از آمازون الکسا!

به گزارش وبلاگ پردیس وب، ساعت هوشمند Fastrack Reflex Vox روز آدینه در هند عرضه شد. این محصول اولین ساعت هوشمند در مجموعه محصولات Fastrack Reflex است.

ساعت هوشمند Fastrack Reflex Vox با پشتیبانی از آمازون الکسا!

به گزارش وبلاگ پردیس وب، این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1.69 اینچی HD مستطیلی شکل، پشتیبانی داخلی از Amazon Alexa، عمر باتری 10 روزه، بیش از 100 صفحه ساعت و چندین حالت ورزشی است.

این پوشیدنی مجذوب نماینده بعلاوه ویژگی های مرتبط با سلامتی مانند مانیتور ضربان قلب، ردیاب خواب، ردیاب فعالیت، مانیتور سطح اشباع اکسیژن خون (SpO2)، مانیتور استرس و ردیاب قاعدگی را نیز ارائه می دهد. بعلاوه دارای ویژگی هایی مانند کنترل پخش موسیقی، کنترل دوربین، هشدار های هیدراتاسیون و هشدار اعلان ها می باشد.

قیمت و دسترسی به Fastrack Reflex Vox

قیمت این ساعت هوشمند 6995 روپیه می باشد؛ اما در حال حاضر با قیمت 4995 روپیه پیش فروش می گردد. Fastrack Reflex Vox در چهار رنگ مشکی کربنی، آبی درخشان، صورتی و قرمز ارائه می گردد.کاربران بعلاوه می توانند بند های سیلیکونی ساعت هوشمند خود را با بند دلخواه خود تعویض نمایند.

این محصول در فروشگاه های Fastrack stores، World of Titan، نمایندگی های مجاز Titan، Shoppers Stop و فروشگاه های خرده فروشی Lifestyle در دسترس خواهد بود. این ساعت هوشمند از 29 ژانویه برای خرید آنلاین به وسیله وب سایت Fastrack و آمازون در دسترس می باشد.

منبع: gadgets

منبع: فرارو

به "ساعت هوشمند Fastrack Reflex Vox با پشتیبانی از آمازون الکسا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند Fastrack Reflex Vox با پشتیبانی از آمازون الکسا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید