نروژ 121 فرد و نهاد روسیه را تحریم کرد

به گزارش وبلاگ پردیس وب، بر اساس اعلام این خبرگزاری، نروژ مجموعه جدیدی از تحریم ها را علیه روسیه وضع کرد که بر اساس آن، 34 نهاد حقوقی و 87 شخص حقیقی از جمله ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور را هدف قرار داد.

نروژ 121 فرد و نهاد روسیه را تحریم کرد

وزارت خارجه نروژ امروز در راستای اجرای دهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه مسکو، 121 فرد و نهاد روسیه از جمله رییس جمهور این کشور را تحریم کرد.

به گزارش مهر، وزارت خارجه نروژ امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای از وضع مجموعه نوی از تحریم ها علیه روسیه اطلاع داد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، نروژ مجموعه نوی از تحریم ها را علیه روسیه وضع کرد که بر اساس آن، 34 نهاد حقوقی و 87 شخص حقیقی از جمله ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور را هدف قرار داد.

بر اساس اعلام وزارت خارجه نروژ، مطابق با تصمیم های ضدروسی اتخاذ شده از سوی اتحادیه اروپا در 25 ماه فوریه امسال میلادی، 121 شحص و نهاد روسیه امروز به یک هزار و 678 مورد تحریمی پیشین این کشور (علیه مسکو) اضافه شده است.

گزارش مذکور خاطر نشان می نماید: مسدود کردن دارایی های روس ها، تجارت اوراق بهادار و سایر ابزارهای بازار پولی، ممنوعیت ورود و نیز پست های مدیریتی در نهادهای حاکمیتی برای شهروندان روسیه نیز تمدید می گردد.

بر این اساس، محدودیت های نوی برای واردات قیر، آسفالت، لاستیک و کربن سیاه و بعلاوه صادرات فناوری های پیشرفته، وسایل نقلیه، ساختمانی و سایر کالاهایی که می تواند برای ارتش مفید باشد، اعمال شده است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا 6 اسفند ماه سال گذشته جزئیات بسته دهم تحریم های این اتحادیه علیه روسیه را خاطرنشان کرد.

جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر خاطرنشان کرد که اتحادیه اروپا دهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تصویب کرد.

بنا به اعلام مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بسته دهم تحریمی اروپا علیه روسیه، 121 شخص حقیقی و حقوقی در فهرست سیاه قرار گرفتند.

این مقام اتحادیه اروپا در توئیتر خود آورده بود: بسته تحریمی نو علیه روسیه 121 شخص حقیقی و حقوقی را در هدف قرار می دهد، محدودیت های تازه ای بر واردات و صادرات (این کشور) وضع می نماید و (پخش برنامه های) رسانه های تبلیغاتی روسیه را در این اتحادیه ممنوع می نماید.

بعلاوه این تحریم ها شامل تجهیزات ویژه، قطعات یدکی و الکترونیک نیز می گردد. بنا به اعلام تاس، ارسال کالاها و فناوری های دو منظوره اروپا به وسیله روسیه ممنوع شد تا بدین طریق از دور زدن تحریم ها جلوگیری گردد.

شورای اروپا بعلاوه اعلام نموده که اتحادیه اروپایی به عنوان بخشی از بسته دهم تحریم های ضدروسی 7 شرکت ایرانی که به ادعای کشورهای اروپایی با روسیه در ارتباط هستند را در فهرست تحریم های خود قرار داده است.

بعلاوه مطابق با بسته دهم تحریم های بروکسل علیه مسکو، اتباع روسیه از داشتن پست های مدیریتی در شرکت های راهبردی اتحادیه اروپا منع شدند.

منبع: عصر ایران

به "نروژ 121 فرد و نهاد روسیه را تحریم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نروژ 121 فرد و نهاد روسیه را تحریم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید