نسخه کنسولی بازی استراتژی Anno 1800 معرفی گردید؛ اما فقط روی نسل تازه

به گزارش وبلاگ پردیس وب، بازی آنو 1800 (Anno 1800) یک شبیه ساز شهرسازی است. شما می توانید در این بازی شهر خود را طراحی نموده و به آن رسیدگی کنید. آنو 1800 یک عنوان در سبک استراتژی و همزمان (Real Time Strategy) است. به همین علت مدیریت و کنترل در این بازی اهمیت بسیار زیادی دارد. حال یوبیسافت اعلام نموده که میخواهد نسخه کنسول این بازی را برای دستگاه های نسل 9 عرضه کند. همینطور اینکه نسخه آمازون لونا (Luna) آنو 1800 نیز در حال ساخت است.

نسخه کنسولی بازی استراتژی Anno 1800 معرفی گردید؛ اما فقط روی نسل تازه

در ماه آینده ما شاهد یک نسخه آزمایشی از آنو 1800 خواهیم بود. هواداران نیز می توانند از اینجا برای ثبت نام اقدام نمایند. هنوز اطلاعات زیادی از نسخ کنسولی این بازی منتشر نشده است. با این حال شرکت سازنده اعلام نموده که اوایل سال 2023 اطلاعات بیشتری را از این بازی در دست عموم قرار خواهد داد. دقت کنید که در حال حاضر آنو 1800 برای کامپیوتر در دسترس است.

بازی آنو 1800 در دهه 19 میلادی جریان دارد. زمانی که صنعت آغاز به رشد نموده و همه چیز برای انسان ها به طور ناگهانی تغییر می نماید. حال در این دنیای پویا شما باید کوشش کنید تا به عنوان یک قانون گذار قدرتمند عمل کنید. در کنار ساختن بناهای بزرگ باید کوشش کنید که شهر به برترین نحو اداره شده و از هر لحاظ مسئله ای نداشته باشد.

بازی آنو 1800 در سال 2019 میلادی منتشر شد و توانست موفقیت خوبی کسب کند. یوبیسافت با ساخت این عنوان نشان داد که این شرکت در زمینه استراتژی هم می تواند خوب عمل کند. بازی آنو به صورت فصلی است. در حال حاضر نیز در فصل 4 قرار داشته و با عرضه هر فصل محتوای جدیدی هم به بازی اضافه می گردد.

به طور کلی استفاده از کنترلر برای عناوین استراتژی کار دشواری است. از این رو شرکت های سازنده تمام کوشش خود را می نمایند تا تجربه عناوین استراتژی به کنترلر بهتر گردد. به علت اینکه افراد بیشتری به آن دسترسی دارند. حال باید دید که یوبیسافت چگونه بازی آنو 1800 را برای کنسول های بازی بهینه نموده است.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسخه کنسولی بازی استراتژی Anno 1800 معرفی گردید؛ اما فقط روی نسل تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه کنسولی بازی استراتژی Anno 1800 معرفی گردید؛ اما فقط روی نسل تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید