پاتک بایرن مونیخ به بارسلونا؛ ستاره 16 ساله به جای لواندوفسکی

به گزارش وبلاگ پردیس وب، بایرن مونیخ انتها پیروز شد آدام آزنو، جوان اول آموزشگاه باشگاه بارسلونا را با قراردادی طولانی مدت به خدمت بگیرد. نهایی شدن این قرارداد حکم ضربه ای سنگین به بارسلونا را دارد، چون آن ها مجبور شدند مستعدترین بازیکن آموزشگاه شان را در سن 16 سالگی از دست بدهند. از آدام آزنو مدت هاست که به عنوان جوان اول آموزشگاه لاماسیا نام برده می گردد و شایعه شده بود از مدت ها قبل مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته است. با این حال همزمانی خروج روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به مقصد کاتالونیا و جذب آدام باعث شده تا این انتقال شبیه پاتکی از سوی بایرن مونیخ باشد.

پاتک بایرن مونیخ به بارسلونا؛ ستاره 16 ساله به جای لواندوفسکی

خرید تازه بایرن کیست؟

آزنو متولد بارسلونا از والدینی مراکشی است. او برترین مدافع چپ آموزشگاه بارسلونا محسوب می شد. باشگاه کاتالونیایی چند وقت پیش قرارداد بلندمدتی به این بازیکن 16 ساله پیشنهاد داد، اما ملی پوش جوانان اسپانیا پیشنهاد اخیر بارسلونا را رد نموده است. همزمان با این اتفاق خبر رسید رئال مادرید هم در پی جذب این بازیکن است، اما آزنو ترجیح داد که به آلمان برود و عضو تیم زیر 17ساله های جوانان باواریا گردد.

خوشحالی بزرگ

او در اولین اظهارنظرش گفت: بایرن پیشنهاد بسیار خوبی به من ارائه کرد و آن را پذیرفتم. خوشحالم که این انتقال نهایی شده و بی صبرانه منتظرم تا به پیشرفتم در این باشگاه بزرگ ادامه دهم.

به نظر می رسد سیاست های بایرن مونیخ در جذب بازیکن در حال تغییر است، چون آن ها این روز ها به شدت در پی جذب ستاره های آینده دار فوتبال اروپا هستند. ورود آزنو در حالی صورت می گیرد که پیش از او، بایرن مونیخ، ماتیس تل مهاجم فرانسوی و 17 ساله که عضو باشگاه رن بود را با رقم جالب توجه 28.5 میلیون یورو به خدمت گرفته بود.

فوتبال 360

منبع: فرارو

به "پاتک بایرن مونیخ به بارسلونا؛ ستاره 16 ساله به جای لواندوفسکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاتک بایرن مونیخ به بارسلونا؛ ستاره 16 ساله به جای لواندوفسکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید