10 پبشنهاد خرید عیدی اسباب بازی با تم خرگوش

به گزارش وبلاگ پردیس وب، از قدیم گفتند که عید به عیدی اش است و چه بهتر که برای بچه ها به جای پول نقد که معمولا در آخر به پدر مادرشان می رسد، هدیه خریداری کنید. حتما می دانید که هیچ چیز بیشتر از اسباب بازی نمی تواند آنان را خشنود کند. در این مقاله از خبرنگاران مگ 10 پبشنهاد برای خرید عیدی با تم خرگوش را معرفی کردیم.

10 پبشنهاد خرید عیدی اسباب بازی با تم خرگوش

لیست محتوا

چرا خرگوش؟

1. خانواده محترم سیلوانیان

2. ناخن کار حرفه ای در منزل

3. خرگوش رقصان

4. حباب ساز

5. اسکوییشی ها، هم بازی هم درمان

6. عروسک بالشتی

7. فیجت ضد استرس

8. خرگوش فضایی

9. خرید عیدی مناسب برای داشتن یک کودک توانمند

10.خرگوش مهربان

چرا خرگوش؟

در خصوص اینکه چرا هر سال با نام یک حیوان نامگذاری شده، در ویکی پدیای فارسی آمده است که ریشه و خاستگاه این گاه شماری یک افسانهٔ کهن بودایی است:

روزی بودا در شروع سال نو، تمامی حیوانات را به نزد خویش دعوت کرد؛ اما از میان تمامی حیوانات، تنها دوازده حیوان دعوت بودا را جدی گرفتند و به محضر او رفتند. این دوازده حیوان عبارت بودند از: موش، گاو، پلنگ (یا ببر)، خرگوش (یا گربه)، نهنگ (یا اژدها)، مار، اسب، گوسفند (یا بز)، میمون، مرغ (یا خروس)، سگ و خوک. از آن پس بودا مقدر کرد که سرنوشت انسان و دنیا، تنها به دست این دوازده حیوان باشد و هریک از این حیوانات در هر سال یکی پس از دیگری پدیدار شوند و مقدورات کائنات و سرنوشت دنیا را در دست بگیرند.

1. خانواده محترم سیلوانیان

اسباب بازی سیلوانیان فامیلیز (Sylvanian families) با شخصیت های همانند خرگوش، موش، سگ و جوجه تیغی به همراه انواع پکیج خانه، مغازه، حمام، آرایشگاه و لوازم جانبی و منحصربه فرد، عیدی مناسبی برای بچه ها 3 تا 7 سال است. بچه ها با استفاده از عروسک ها و لوازم شان وارد دنیایی تازه و رویایی شده و لذت می یرند.

عروسک سیلوانیان فامیلیز مدل پسر خرگوشه ارتفاع 13 سانتی متر

950,000

تومان

ست های عروسک سیلوانیان فامیلیز

مشاهده همه

2. ناخن کار حرفه ای در منزل

همه دختر بچه ها عاشق لاک زدن و طراحی رو ناخن هایشان هستند. اسباب بازی ست های مانیکور یا استمپر ناخن گزینه متفاوتی برای خرید عیدی بچه ها 6 تا 10 سال است. ست اسباب بازی لوازم آرایشی طرح خرگوش مدل استمپر ناخن شامل یک استمپر ناخن بوده که دارای 2 طرح مختلف است و به راحتی روی لاک چاپ می گردد. فقط کافیست کودک انگشت لاک زده خود را داخل دستگاه بگذارد و دکمه ی بالایی را فشار دهد.

ست اسباب بازی لوازم آرایشی طرح خرگوش مدل استمپر ناخن

641,590 تومان

مشاهده و خرید

3. خرگوش رقصان

برای نوزادان و بچه ها زیر دوسال معمولا صدا و حرکت های عروسک هاست که جلب توجه می نماید. اسباب بازی موزیکال خرگوش پایکوب، یک اسباب بازی رباتیک تازه و کمی فرق دارد و قابلیت حرکت و پخش موزیک بچه هاه به صورت همزمان را دارا است. این اسباب بازی برای بچه ها زیر 2 سال گزینه مجذوب نمایندهی است.

اسباب بازی مدل خرگوش موزیکال کد 3007

284,000 تومان

مشاهده و خرید

4. حباب ساز

با آمدن بهار کم کم هوا رو به گرمی می رود و بچه ها دوباره مشغول بازی در محیط های باز حیاط یا پارک خواهند شد، بنابراین حباب ساز یک هدیه مجذوب نماینده برای تمام بچه ها است. حباب ساز مدل دوربین طرح خرگوش یک اسباب بازی الکتریکی است که با باتری کار می نماید.

حباب ساز مدل دوربین طرح خرگوش

480,000 تومان

مشاهده و خرید

5. اسکوییشی ها، هم بازی هم درمان

اسباب بازی های اسکوییشی جدا از اینکه بچه ها را دقایقی مشغول بازی می نمایند باعث می شوند تا حد زیادی استرس در بچه ها کاسته و تمرکز در آنان افزایش یابد. بعلاوه اسکوییشی دنیای تفریح های کمیاب طرح خرگوش دارای یک قلاب آویز است که می توان از آن به عنوان آویز، جاکلیدی و… استفاده کرد.

اسکوییشی دنیای تفریح های کمیاب طرح خرگوش کد DSK-A468

4 %

68,000

65,000 تومان

مشاهده و خرید

6. عروسک بالشتی

برای نوزادان و بچه ها زیر 2 سال که معمولا عادت دارند برای شناخت محیط همه چیز را وارد دهانشان می نمایند، عروسک های بالشتی گزینه فوق العاده ای است.

عروسک طرح خرگوش بالشتی مدل هویج ارتفاع 45 سانتی متر

233,000 تومان

مشاهده و خرید

7. فیجت ضد استرس

فیجت ها به خاطر ماهیت ژله ای و جنس سیلیکونی که دارند این روزها به عنوان اسباب بازی هایی برای کاهش استرس شناخته می شوند. این اسباب بازی انتخاب خوبی برای خرید عیدی است، چراکه جدا از تفریح می تواند در طول سفر با ماشین یا هواپیما همراه کودکتان باشد.

فیجت ضد استرس مدل پاپیت طرح خرگوش

640,000 تومان

مشاهده و خرید

8. خرگوش فضایی

برای بچه های که عاشق فضا و فضانوردان هستند عروسک خرگوش فضایی یک گزینه جالب و دوست داشتنی است. این عروسک پولیشی و قابل شست وشو برای بچه ها 0 تا 4 سال گزینه مناسبی است.

عروسک مدل خرگوش فضایی ارتفاع 30 سانتی متر

119,000 تومان

مشاهده و خرید

9. خرید عیدی مناسب برای داشتن یک کودک توانمند

اسباب بازی هایی که باعث می شوند تا کودک خود را در شرایط مشابه احساس کند و بدون هیج استرسی در قالب بازی با آن موضوع روبرو شد و آن را به برترین شکل بچه هاه حل نماید، برترین گزینه برای اسباب بازی است. در اسباب بازی مدل خرگوش طرح وان حمام، یک وان و دوش حمام و هر وسیله ای که مربوط به استحمام است وجود دارد. کودک با بازی با این ست وارد دنیای خیالی شده و در موقعیت مشابه قرار می گیرد و در ادامه خواهید دید که کودک شما برای اینکه این موقعیت را در زندگی واقعی بدون هیچ نگرانی تجربه کند، اماده است (مثلا اینکه خودش به تنهایی به حمام برود).

اسباب بازی مدل خرگوش طرح وان حمام

321,000 تومان

مشاهده و خرید

10.خرگوش مهربان

عروسک های خرگوش مهربان که این روزها حسابی معروف و محبوب شده است، در سایزهای مختلف در وبلاگ پردیس وب به فروش می رسد. این عروسک به علت ویژگی های منحصربه فردش گزینه جالبی برای بچه ها 2 تا 5 سال است. گوش های افتاده و بلند این عروسک یکی از ویژگی های متفاوت آن است.

عروسک طرح خرگوش مهربون ارتفاع 45 سانتی متر

154,700 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 پبشنهاد خرید عیدی اسباب بازی با تم خرگوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 پبشنهاد خرید عیدی اسباب بازی با تم خرگوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید