مصالح ساختمانی

5 روش کار آمد برش فلز؛ برش لیزری، برش واترجت و&amphellip

در این مقاله به 5 روش کار آمد برش فلز پرداخته می گردد روشهای برش متنوع هستند و برای هر شرایطی روش خاصی احتیاج است این مقاله برای یاری به انتخاب روش صحیح برش آماده شده اما می توانید علاوه براین راهنما جهت دریافت مشاوره برای انتخاب برش فلز متناسب با پروژه...

26 دی 1401

فعالیت 38 شرکت بازرسی و آزمایشگاه استاندارد در اردبیل

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی، قسمتی از وظایف غیرحاکمیتی اداره کل به بخش خصوصی واگذار شده است.

7 شهریور 1401

لزوم شفافیت در میزان مصرف آب در زنجان ، دشت های ممنوعه ای که با سوءمدیریت تبدیل به دشت بحرانی شدند

زنجان با وجود چندین رودخانه دائمی و چند ده رودخانه فصلی، منابع آبی زیرزمینی و ... یکی از استان های با تنش آبی است و به نظر می رسد برای تغییر در شیوه های مدیریت آب در این استان باید تعجیل گردد.

15 تیر 1401

قیمت سیمان امروز پنجم بهمن 1400، بازار بالاخره به ثبات رسید؟

به گزارش خبرنگاران، قیمت سیمان امروز پنجم بهمن 1400، پس از دو هفته نوسان قیمت بالاخره به ثبات رسیده است. قیمت هر کیلو سیمان در بورس کالا، 517 تومان بود. این قیمت معادل قیمت سیمان در دو روز پیش است.

3 خرداد 1401

برترین جاذبه های گردشگری شوشتر

جاذبه های گردشگری شوشتردر یک مقاله ای با عنوان قدیمی ترین کشورهای دنیا نام ایران بعد از یونان و چین و … نیز به چشم می خورد، از همین رو شهرها و جاذبه هایی در کشورمان ایران وجود دارد، که قدمت بعضی از آن ها حتی به هزاران سال پیش باز می گردد. ما در این مطلب...

15 اسفند 1400

رد پای پرنسس یونانی در محبوب ترین پارک تبریزی ها

ایسنا/ این خبر پیرامون رد پای پرنسس یونانی در محبوب ترین پارک تبریزی ها برایتان نگارش شده است.

27 فروردین 1400

میدکو، یکی از تولیدکنندگان اصلی در صنعت فولاد کشور

برای دست یابی به تولید 55میلیون تن فولاد در افق 1404، سرمایه گذاری متوازن در حوزه های حمل و نقل، انرژی (گاز و برق) و اکتشافات معادن الزامی است.

8 دی 1399

تحقیقات در مورد خودسوزی کارگر معدن رودبار گیلان در جریان است

فرمانده نیروی انتظامی رودبار با اشاره به خودسوزی کارگر معدنی در این شهرستان گفت: تحقیقات از علت دقیق خودسوزی یک کارگر در مقابل معدنی که از آن اخراج شده بود و اکنون در بیمارستان بستریست؛ ادامه دارد.

9 آذر 1399

مسجد جامع اردستان؛ دومین مسجد چهارایوانی ایران

خبرنگاران/اصفهان مسجد جامع اردستان مسجدی باشکوه از بناهای تاریخی سلجوقی شهر اردستان است که در مرکز محله محال این شهر واقع شده و معمار این بنای تاریخی استاد محمود اصفهانی است.

2 مهر 1399