اعتراضات سراسری سفیدپوستان رجحان طلب در آمریکا

به گزارش وبلاگ پردیس وب، سفیدپوستان رجحان طلب طرفدار دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با شعار جان سفیدپوستان با ارزش است امروز یکشنبه در تجمع سراسری در آمریکا شرکت می نمایند.

اعتراضات سراسری سفیدپوستان رجحان طلب در آمریکا

تارنمای هیل گزارش داد: این گردهمایی از سوی فیس بوک و اپلیکیشن پیغام رسان رمزگذاری شده تلگرام ارسال شده و قرار است این گردهمایی ها ساعت یک بعد از ظهر (به وقت محلی) در روز یکشنبه برگزار گردد.

نیویورک سیتی شهر فورت ورث تگزاس و شیکاگو از جمله شهرهایی هستند که اعتراضات در آنها برپا خواهد شد.

هیل نوشت: جزییات زیادی درباره این گردهمایی منشتر نشده است هر چند که این اعتراضات در کشوری برگزار می گردد که با تبعات حمله مرگبار به کنگره در ششم ژانویه (17 دی 99) روبرو است. در این حملات گروهی از شورشیان طرفدار ترامپ از جمله فزونی طلبان نژادپرست به کنگره حمله کردند و برای لحظاتی باعث فرار اعضای کنگره برای حفظ جان خود شدند.

درخواست هایی برای برپایی تظاهراتی علیه تظاهرات نژادپرستان مطرح شده است. بنابراین امکان رویارویی دو گروه مخالف باعث افزایش سطح هوشیاری پلیس شده است و پلیس اعلام نموده که آماده برپایی این تجمعات در کشور است.

در حمله 6 ژانویه طرفداران ترامپ به کنگره، شماری از ماموران این ساختمان زخمی شدند، یک افسر کشته و یک مامور دیگر خودکشی کرد. به دنبال اتفاقات امنیتی در کنگره، شماری از فرماندهان نیروی ویژه نگهبانی از قوه مقننه کناره گیری نموده اند، ده ها مامور تقاضای بازنشستگی پیش از موعد را آنالیز می نمایند و افراد باقی مانده با انتقاد های فزاینده رو به رو شده اند.

چندی پیش نیز پلیس کنگره اعلام نمود که در واکنش به حمله یک خودرو به یکی از موانع اطراف ساختمان کنگره و زیر دریافت دو افسر پلیس، خیابان های منتهی به کنگره مسدود شده و تدابیر امنیتی افزایش یافته اند.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "اعتراضات سراسری سفیدپوستان رجحان طلب در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراضات سراسری سفیدپوستان رجحان طلب در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید