بیش از 2 میلیارد ریال جریمه برای واحد های صنفی متخلف کردستان درنظر گرفته شد

به گزارش وبلاگ پردیس وب، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: واحد های صنفی و غیر صنفی کردستان در یک هفته گذشته 2 میلیارد و 364 میلیون ریال جریمه شدند.

بیش از 2 میلیارد ریال جریمه برای واحد های صنفی متخلف کردستان درنظر گرفته شد

بختیار خلیقی گفت: از 14 آبان ماه امسال تا 20 آبان ماه 308 مورد بازرسی از واحد های صنفی و غیر صنفی استان کردستان صورت گرفته و در مجموع 2 میلیارد و 364 میلیون ریال جریمه برای متخلفان واحد های صنفی و غیر صنفی کردستان در نظر گرفته شد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه نمود: با کوشش بازرسان این سازمان در بازرسی های به عمل آمده از واحد های صنفی و غیر صنفی 47 مورد تخلف کشف شده است.

او ادامه داد: در این رابطه 45 فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

خلیقی گفت: در این مدت 81 مورد گزارش مردمی به بازرسان سازمان صمت ارائه شده که در مجموع 5 مورد منجر به تشکیل پرونده شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان در بخش پایانی سخنان خود اعلام کرد: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحد های صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و ...، واحد های متخلف صنفی با شماره های تلفن 124 و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به اداره کل صنعت، معدن و تجارت معرفی نموده و موارد تخلف را گزارش کنند.

وبلاگ پردیس وب کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بیش از 2 میلیارد ریال جریمه برای واحد های صنفی متخلف کردستان درنظر گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 2 میلیارد ریال جریمه برای واحد های صنفی متخلف کردستان درنظر گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید