کوشش شرکت های فناوری برای جذب کارکنان سابق توئیتر

به گزارش وبلاگ پردیس وب به نقل از رویترز، خریدار نو توئیتر بسیاری از مدیران ارشد این شرکت را اخراج نموده و بسیاری مشاغل را نیز حذف نموده است. حدود نیمی از نیروی کار توئیتر که حدود 3700 کارمند هستند، اخراج شده اند.

کوشش شرکت های فناوری برای جذب کارکنان سابق توئیتر

گزارش شده که صدها نفر دیگر نیز در نتیجه اصلاحات گسترده ایلان ماسک توئیتر را ترک نموده اند. روز دوشنبه، رئیس عملیات کشور فرانسه به آخرین مدیر ارشد توئیتر مبدل شد که این شرکت را ترک کرد.

بعضی از شرکت ها اکنون در کوشش هستند تا با بهره گیری از روش تحقیرآمیز ایلان ماسک بر علیه کارکنان سابق توئیتر، استعدادهای با تجربه مهندسی این شرکت را جذب نمایند.

کیتی برک، مدیر ارشد شرکت نرم افزاری هاب اسپات در ایالات متحده، ایلان ماسک را به علت گزارش هایی که او گروهی از کارمندان را اخراج نموده مورد انتقاد قرار داد.

او در پستی در لینکدین برای جذب کارکنان سابق توئیتر نوشت: به عنوان یک رهبر، مورد انتقاد قرار گرفتن بخشی از کار شماست. رهبران بزرگ تشخیص می دهند که بحث و اختلاف نظر شما را بهتر می نماید و این بخشی از فرآیند کار است. اگر مکانی را می خواهید که بتوانید (البته به شیوه ای واضح و مهربانانه) با دیگران مخالفت کنید، هاب اسپات شما را استخدام می نماید. تا اواخر روز دوشنبه، پست برک بیش از 35000 واکنش مثبت در لینکدین به همراه داشت.

سایر شرکت ها نیز رویکرد مشابهی را در خصوص توئیتر در پیش گرفته اند. آماندا ریچاردسون، مدیر عامل استارت آپ حوزه استخدام کدرپد، نامه ای سرگشاده خطاب به اخراجی های توئیتر منتشر کرد. ریچاردسون با اشاره به اعمال ممنوعیت دورکاری به وسیله ماسک، خرید توئیتر به وسیله وی را به طرز وحشتناکی ناامید نماینده، افسرده نماینده و بی انگیزه نماینده توصیف کرد و اضافه کرد: در کدرپد، ما معتقدیم که مهارت های شما همه چیز را می گوید. نه جایی که در آن می نشینید.

دیگر شرکت های بزرگ فناوری ایالات متحده از جمله متا و آمازون نیز هزاران نفر از کارکنان خود را در هفته های اخیر به علت شرایط نامطمئن مالی اخراج نموده اند. اما شدت اخراج ها در توئیتر در حدی است که پیش بینی می گردد این شبکه اجتماعی به زودی با مسائل جدی فنی روبرو گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کوشش شرکت های فناوری برای جذب کارکنان سابق توئیتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش شرکت های فناوری برای جذب کارکنان سابق توئیتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید