سامسونگ به زودی یک گوشی 5G ارزان عرضه می نماید

به گزارش وبلاگ پردیس وب، سامسونگ در حال ساخت یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه قیمت 5G است. این گوشی که چند ماهی است شایعاتی در رابطه با آن منتشر شده، گلکسی A23 5G نام دارد. طبق شایعات اخیر، زمان عرضه آن نزدیک است و ظاهراً ابتدا در ایالات متحده عرضه می گردد.

سامسونگ به زودی یک گوشی 5G ارزان عرضه می نماید

به گزارش وبلاگ پردیس وب، اولین بار در ژانویه سال جاری شایعاتی در مورد این گوشی هوشمند به منتشر شد. گزارش های اولیه حاکی از آن بود که سامسونگ میخواهد این گوشی را در ماه های آینده در کنار یک نسخه غیر 5G عرضه کند.

این شرکت در اوایل ماه مارس از گلکسی A23 4G رونمایی کرد. اما نسخه 5G همچنان از اعلام رسمی دور ماند. روز گذشته، گوشی هوشمند گلکسی A23 5G در پلتفرم بنچمارک گیک بنچ با شماره مدل SM-A236U به نمایش گذاشته شد. این نسخه احتمالا در ایالات متحده به فروش می رسد. البته سامسونگ میخواهد گلکسی A23 5G را در سایر منطقه ها از جمله اروپا نیز به فروش برساند. مطابق معمول، گیک بنچ جزئیات پردازنده و رم این گوشی را فاش نموده است. این بنچمارک نشان می دهد که A23 5G از تراشه اسنپدراگون 695 متشکل از دو هسته با فرکانس 2.21 گیگاهرتز و شش هسته با فرکانس 1.80 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 619 استفاده می نماید.

این گوشی هوشمند اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ را اجرا خواهد نمود و بعلاوه با 4 گیگابایت رم عرضه می گردد. طبق شایعات قبلی، گلکسی A23 5G از یک دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی استفاده خواهد نمود. سایر اجزاء این دوربین احتمالا یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهند بود. دوربین جلو نیز احتمالا یک دوربین 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

این گوشی هوشمند احتمالا از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی خواهد نمود. در مورد سایر مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه گلکسی A23 5G اطلاعاتی منتشر نشده است. سامسونگ احتمالا این گوشی را در بازار محصولات مقرون به صرفه قیمت 5G هدف قرار داده است.

منبع: androidheadlines

منبع: فرارو

به "سامسونگ به زودی یک گوشی 5G ارزان عرضه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ به زودی یک گوشی 5G ارزان عرضه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید