موبایل، تبلت و گجت ها

روح نوکیا در تلویزیون های نو!، عکس

زومیت نوشت: یک استارتاپ میخواهد شیوه ورود متن در تلوزیون ها را به گوشی های قدیمی نوکیا شبیه کند.

22 دی 1402

چگونه بفهمیم فرزندمان به عینک احتیاج دارد؟

مسائل بینایی ناشناخته می تواند بر عملکرد کودک شما در کلاس درس و خارج از آن تأثیر بگذارد؛ بنابراین بسیار مهم است تا بتوانید علائمی را که نشان می دهد کودک شما ممکن است مشکل بینایی و احتمالاً به عینک احتیاج داشته باشد، تشخیص دهید.

30 خرداد 1402

انواع مختلف پنکه و نکاتی که برای خرید آن ها باید بدانید

مهم ترین سوالی که باید قبل از خرید انواع پنکه قابل حمل از خود پرسید این است، که دقیقا در کجا قصد استفاده از آن را دارید؟ آیا پنکه را فقط برای چند روز سفر احتیاج دارید؟ یا این یک سفر طولانی با سناریوی احتمالی عدم وجود دستگاه سرمایشی پیش روی شما است؟ در پی...

16 خرداد 1402

رونمایی از تصویر لو رفته موبایلی که ورودش به ایران ممنوع است!

دیجیاتو نوشت: اپل در ادامه امسال میلادی اقدام به معرفی سری تازه آیفون ها خواهد نمود و در هفته های اخیر طرح های غیر رسمی متعددی از آن ها منتشر شده است. در تازهترین رندر از طراحی آیفون 15 که براساس یک مدل CAD ارائه شده از سوی سازنده معتبر کیس های آیفون و کوشش...

28 بهمن 1401

نظرسنجی: از کدام برند گوشی استفاده می کنید؟

این روزها شرکت های زیادی در زمینه فراوری گوشی های هوشمند در سراسر دنیا فعالیت می نمایند که هر کدام از آن ها هم هواداران خاص خود را دارند. در این بین جا دارد بپرسیم که شما از چه برند گوشی استفاده می کنید؟

11 بهمن 1401

5 قابلیتی که گوشی های مالی و میان رده 2023 را مجذوب کننده تر می نماید

اغلب گوشی های مقرون به صرفه قیمت مانند سری موتو G یا گلکسی A13 از سرعت شارژ 10 یا 15 واتی پشتیبانی می نمایند. حتی گوشی میان رده پیکسل 6a از شارژ 18 واتی پشتیبانی می نماید، اما گلکسی A53 سامسونگ قادر به پشتیبانی از سرعت شارژ 25 واتی است که توان قابل قبولی محسوب...

25 دی 1401

شرایط دریافت ویزای قبرس و لذت تفریح و آرامشی بی بدیل

یکی از کشورهای توریستی که بسیاری از ایرانیان به سفر به آن بسیار علاقه دارند، قبرس است. برای سفر به قبرس باید حتما ویزای قبرس را از سفارت قبرس تهیه کرد. در ادامه به معرفی مختصری از این کشور و شرایط دریافت ویزای قبرس می پردازیم.

19 دی 1401

کیفیت باتری گوشی های سامسونگ تغییر می نماید ، حرکت از لیتیوم یون به سمت گرافن تا سال 2021

شرکت سامسونگ در کوشش است که تا سال 2021 یک گوشی با باتری گرافنی فراوری کند یا به عبارتی دقیق تر از این سال به بعد نسل نو گوشی های خود را با باتری گرافن وارد بازار کند.

4 دی 1401

جدیدترین کاربرد گوشی های تاشوی گران قیمت! ، تصاویری از یک حرکت باورنکردنی

رقابت شرکت های بزرگ برای ساخت گوشی های تاشوی هوشمند در سال های اخیر اوج گرفته است و در کنار سامسونگ که در این زمینه پیشتاز محسوب می گردد، موتورولا نیز نسخه تاشوی هوشمند به بازار ارائه نموده است.

22 آذر 1401

لوازم خانگی را از کجا تهیه کنم؟

خرید جهیزیه معمولا وقت و انرژی زیادی از خانواده ها خصوصا از عروس و دامادهای عزیز که در مهمترین و حساسترین اوقات زندگیشان هستند می گیرد، اگر شما هم اینروزها به فکر خرید جهیزیه و یا خرید لوازم خانگی تازه هستید ، این مطلب برای شما نوشته شده است.

8 آذر 1401

آیفون 14 یا گلکسی S21 فن ادیشن؛ کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟

در این مطلب به مقایسه آیفون 14 با سامسونگ گلکسی S21 فن ادیشن می پردازیم تا ببینیم کدام محصول به عنوان یک پرچم دار ارزان می تواند عملکرد بهتری داشته باشد و گزینه بهتری برای خرید به حساب بیاید.

23 آبان 1401

بیش از 2 میلیارد ریال جریمه برای واحد های صنفی متخلف کردستان درنظر گرفته شد

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: واحد های صنفی و غیر صنفی کردستان در یک هفته گذشته 2 میلیارد و 364 میلیون ریال جریمه شدند.

21 آبان 1401

برای خرید گوشی دست دوم به چه نکاتی توجه کنیم؟

گفته می گردد گوشی های دست دوم یا بازسازی شده به نوعی دوستدار محیط زیست هستند؛ اما برای تهیه این نوع از دستگاه ها ضروری است به بعضی نکات توجه کرد.

27 مهر 1401

چطور به روش های ساده و کاربردی عکس و سندها را با گوشی اسکن کنیم؟

دراین قسمت میز دانشجو سعی داریم با شروع سال تحصیلی مهارت هایی را یادتان بدهیم که در دانشگاه زیاد به کارتان می آید، این قسمت را به روش های ساده و کاربردی اسکن عکس و سند با گوشی اختصاص دادیم.

8 مهر 1401

اپل واچ SE نو با قابلیت مدیریت بحران!

اپل از نسل دوم ساعت های مقرون به صرفه قیمت خود با عنوان اپل واچ SE نو رونمایی کرد. این ساعت در که دو نسخه GPS و سلولار روانه بازار می گردد، بسیاری از قابلیت های ساعت های گران تر اپل را به قیمتی به مراتب کمتر به ارمغان می آورد. در ادامه نگاهی به مشخصات این ساعت...

21 شهریور 1401

جزیره ماداگاسکار و آشنایی با جاذبه ها و تصاویر

جزیره ماداگاسکار زمان دایناسورها از قاره های آفریقا و آسیا جدا شد. به همین علت زندگی گیاهان و حیوانات ماداگاسکار به شکل شگفت انگیزی تکامل یافت. به طوری که گونه های بومی این کشور جزیره ای هیچ جای کره زمین یافت نمی گردد. جزیره ماداگاسکار در حدود 2000 سال پیش...

12 مرداد 1401

سامسونگ به زودی یک گوشی 5G ارزان عرضه می نماید

سامسونگ در حال ساخت یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه قیمت 5G است. این گوشی که چند ماهی است شایعاتی در رابطه با آن منتشر شده، گلکسی A23 5G نام دارد. طبق شایعات اخیر، زمان عرضه آن نزدیک است و ظاهراً ابتدا در ایالات متحده عرضه می گردد.

1 مرداد 1401

آیفون 14 پرو مکس در مقابل گلکسی S22 اولترا؛ آنالیز تفاوت های احتمالی

آیفون 14 پرو مکس قرار است به عنوان برترین پرچم دار اپل، در پاییز سال جاری رونمایی گردد. انتظارت پیرامون این گوشی بسیار بالاست چرا که قرار است شرکت آمریکایی تغییرات زیادی را روی آن اعمال کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم مقایسه ای داشته باشیم بین آیفون 14 پرو...

28 تیر 1401

سری اوپو رینو 8 با تراشه های Dimensity و اسنپدراگون روانه بازار می گردد

طبق جدیدترین خبرهای منتشر شده، سری اوپو رینو 8 تا آخر ماه جاری میلادی (مه) در کشور هند به کاربران این برند معرفی خواهد شد. قرار است این سری جانشین سری اوپو رینو 7 گردد که نوامبر سال 2021 (آذر ماه 1400) در بازار چین معرفی گردید و در اوایل سال 2022 در دسترس کاربران...

3 تیر 1401

ضرورت پیوند علم و داده

ama.org؛ امروز با ورود به عصر دیجیتال و هوش مصنوعی سازوکار های دنیای کسب و کار شکل جدیدی گرفته است و ابزار های تحلیلی گذشته دیگر جوابگوی احتیاج ها نخواهد بود.

31 خرداد 1401
تعداد: (78)