هوش مصنوعی

فروش آثار غیرمجاز نوشته شده از سوی هوش مصنوعی به نام یک نویسنده در آمریکا

خبرنگاران، نویسنده ای آمریکایی اخیراً متوجه شده است که کتاب هایی با نام او بر روی پلتفرم آمازون فروخته می گردد، اما با یک پیچش نگران کننده: او این کتاب ها را ننوشته است.

21 مرداد 1402

این ببر یک مشکل بزرگ دارد، گول ظاهرش را نخورید!

شاید در نگاه اول طبیعی به نظر برسد، اما با کمی دقت می توان ایرادات عکس ببر شکارچی گورخر را پیدا کرد.

3 اردیبهشت 1402

ال جی این محصولات را مخصوص خاورمیانه ساخته است!

ال جی می گوید تلویزیون های سری Evo به پردازنده نسل ششمی مجهزند و از هوش مصنوعی پشتیبانی می کنند. تلویزیون 97 اینچ OLED M هیچ گونه ورودی صدا و تصویر ندارد و اولین تلویزیون بی سیم دنیا است.

24 اسفند 1401

ضرورت پیوند علم و داده

ama.org؛ امروز با ورود به عصر دیجیتال و هوش مصنوعی سازوکار های دنیای کسب و کار شکل جدیدی گرفته است و ابزار های تحلیلی گذشته دیگر جوابگوی احتیاج ها نخواهد بود.

31 خرداد 1401

ماسک: ربات های انسان نما احتمالاً تا 2050 در هر خانه ای حضور خواهند داشت

ربات های دستیار انسان نما می توانند مرحله دیگری از فناوری روز جهان را به انسان ها یادآور شوند. ایلان ماسک در مصاحبه ای که به وسیله کانال یوتیوب TED منتشر شده شرح می دهد که چگونه فناوری سیستم رانندگی تمام اتوماتیک تسلا را وارد صنعت ربات ها خواهد نمود و خانه...

22 خرداد 1401

استقبال معاونان وزیر ارتباطات برای همکاری با ایرانسل در توسعۀ خدمات دیجیتال

خبرگزاری خبرنگاران- معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از پروژه ها و برنامه های تحول دیجیتال ایرانسل بازدید و از همکاری با ایرانسل در توسعۀ خدمات دیجیتال، استقبال کردند.

22 فروردین 1401

تصاویر بسیار زیبای گلکسی S22 اولترا با رنگ مشکی را ببینید

چند هفته پیش، گزارش داده بودیم که سری گلکسی S22 در ماه فوریه 2022 (بهمن-اسفند) عرضه خواهد شد. اکنون اما تصاویری از قدرتمندترین گوشی این سری یعنی گلکسی S22 اولترا با رنگ مشکی منتشر شده که زیبایی طراحی آن را نشان می دهد. افشاگری با نام @hypark22 تصاویری از گلکسی S22...

17 بهمن 1400

اپل واچ سری 7 با نمایشگر عظیم تر و بدنه مقاوم رونمایی شد

اپل دقایقی پیش از ساعت هوشمند تازه خود تحت اسم اپل واچ سری 7 رونمایی کرد. محصولی با ظاهری زیبا و قابلیت های تازه که البته به نسبت نسل گذشته خیلی محسوس نیستند.

26 شهریور 1400

آزمایش پیروز پهپاد سوخت رسان MQ-25 توسط بوئینگ

بوئینگ نسخه آزمایشی پهپاد سوخت رسان MQ-25 را با نصب تانکر سوخت زیر یکی از بال های آن برای اولین بار آزمایش کرد.

16 بهمن 1399

رونمایی از پروژه های داده محور و پلتفرم یکپارچه پرداخت شهری

آیین رونمایی از پروژه های شاخص مرکز آمار و رصد شهری و سامانه یکپارچه خدمات پرداخت شهر (شهرپی) روز 25 آذر با حضور شهردار تهران برگزار شد. دکتر پیروز حناچی در این مراسم رونمایی پروژه های مرتبط با برنامه تهران هوشمند و استفاده از داده و فناوری های نوین در...

3 بهمن 1399

روباتی که کار تحقیقاتی چند ماهه را در 3 روز انجام می دهد

یک روبات که توسط محققان دانشگاه لیورپول برای کار در آزمایشگاه شیمی توسعه داده شده است، می تواند یک آزمایش را که انجام آن توسط انسان ها ماه ها به طول می انجامد تنها در سه روز انجام دهد.

16 شهریور 1399

عقد قرارداد دانشگاه امیرکبیر با وزارت ارتباطات در حوزه ساخت ابررایانه ، درآمد حاصل از پروژه ها خرج خود طرح می گردد

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه در حوزه ساخت ابررایانه قراردادی امضا شده است، گفت: عموما درآمد حاصل از پروژه ها بیشتر خرج خود طرح ها می گردد.

31 فروردین 1399