1402 جدیدترین مدل ساعت های دیواری

به گزارش وبلاگ پردیس وب، ساعت دیواری پرکاربردترین اکسسوری دکوراتیو در فضای خانه شماست که هر روز چندین بار برای اطلاع از زمان، استفاده می کنید. صنعت ساعت دیواری همچون سایر صنایع با ترندهای روز دکوراسیون تغییر نموده و این صنعت از جذابیت های بالایی برخوردارست. اینجا می توانید چندین مدل از بروزترین ساعت های دیواری ترند شده در سال تازه را مشاهده نمایید.

1402 جدیدترین مدل ساعت های دیواری
  • ساعت های دیواری چوب و فلز

استفاده از اکسسوری های فلزی و یا ترکیب متریال های مختلف با فلز به سرعت به یک ترند جهانی در دکوراسیون تبدیل شده است. مجسمه های فلزی ، مبلمان با پایه و دستگیره فلزی و . . . کار به طراحی و ساخت ساعت های ترکیبی کشیده است. یکی از برندهای محبوب در این حوزه برند النسی بوده که مدل ساعت های ترکیبی چوب و فلز آن در ایران بین زوج های جوان و شیک پسندان محبوبیت بالایی دارد. محصولات ساعت دیواری برند النسی را می توانید در سایت النسی مشاهده نمایید و یا در گوگل با نام ساعت دیواری النسی جستجو نمایید.

ساعت دیواری چوبی

چوب هیچ وقت از مد نمی افتد. طراحان سعی دارند با ترکیب این متریال و تغییر در سبک طراحی، چهره متفاوتی ازین متریال را به مشتریان نمایش دهند. ساعت دیواری تازه برند النسی ترکیب زیبایی از بدنه های تیره و روشن با آینه های براق بوده و روی دیوار، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نماید. ابعاد کوچک و بزرگ با امکان انتخاب رنگ، به مشتریان یاری می نماید تا با توجه به فضای در نظر گرفته شده ، ساعت دیواری خود را سفارشی نمایند.

  • ست ساعت و گوشواره های آینه ای

ترکیب ساعت و تابلو می تواند مانند یک اثر هنری روی دیوار خودنمایی کند. به تازگی ست ساعت های دیواری با گوشواره هایی از تابلو یا قاب آینه محبوبیت بالایی را بدست آورده است. خرید ساعت دیواری به علت اینکه باید با سایر اکسسوری ها متناسب و همخوانی داشته باشد کمی حساس است. ازین رو طراحان ساعت را با اکسسوری هایی ست شده عرضه نموده اند. سری تازه ساعت های برند النسی دارای گوشواره هایی از جنس آینه و یا تابلو هستند. برای مشاهده این محصولات می توانید به سایت النسی مراجعه و تازهترین این محصولات را مشاهده نمایید.

منبع: اتاق

به "1402 جدیدترین مدل ساعت های دیواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1402 جدیدترین مدل ساعت های دیواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید