سینما

ال جی این محصولات را مخصوص خاورمیانه ساخته است!

ال جی می گوید تلویزیون های سری Evo به پردازنده نسل ششمی مجهزند و از هوش مصنوعی پشتیبانی می کنند. تلویزیون 97 اینچ OLED M هیچ گونه ورودی صدا و تصویر ندارد و اولین تلویزیون بی سیم دنیا است.

24 اسفند 1401

بهترین سالاد سزار تهران رو کجا بخوریم؟

اوایل دهه شصت و هفتاد، وقتی می رفتیم رستوران برای پیش غذامون سیب زمینی سرخ کرده و سالاد فصل سفارش می دادیم و کلی هم از خوردنش لذت می بردیم، اما چند سالی میشه که انواع سالاد به منوی رستوران ها اضافه شده؛ در بین این آیتم ها سالاد سزار محبوب ترین اون ها به...

2 بهمن 1401

آنالیز عمیق تریلر نو تکن 8 و گیم پلی آن از نگاه کارگردان بازی

هشتمین نسخه از سری مبارزه ای تکن تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما همچنان به هیجان زده کردن هواداران ادامه داده و انتظار را برای آن ها سخت نموده است. لازم به ذکر است که اخیرا تریلری نو از بازی در مراسم گیم اواردز 2022 به نمایش در آمده که در کنار تمرکز بر داستان،...

8 دی 1401

آیفون 14 یا گلکسی S21 فن ادیشن؛ کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد؟

در این مطلب به مقایسه آیفون 14 با سامسونگ گلکسی S21 فن ادیشن می پردازیم تا ببینیم کدام محصول به عنوان یک پرچم دار ارزان می تواند عملکرد بهتری داشته باشد و گزینه بهتری برای خرید به حساب بیاید.

23 آبان 1401

فیلم ، برای اولین بار در تاریخ؛ دیده شدن یک سیاه گوش بسیار عجیب!

دیجیاتو نوشت: سیاه گوش یک گربه سان با گوش های بلند است که معمولا پوششی خاکستری یا قهوه ای دارد. حالا این نمونه مشکی رنگ مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است.

2 آبان 1401

همکاری دوباره خالق تراست و نیکلاس کیج

نیکلاس کیج بازیگر و فیلمساز آمریکایی که در نخستین کارگردانی بن برویر در سال 2016 ظاهر شد، از ماه آینده بار دیگر مقابل دوربین او می رود.

29 مهر 1401

لحظه بیهوش شدن بازیکن فوتبال در اثر برخورد با تابلو تبلیغاتی

ویدئویی از لحظه بیهوش شدن بازیکن فوتبال در اثر برخورد با تابلو تبلیغاتی را ببینید.

12 مهر 1401

5 مورد از برترین هتل های کوشی آداسی کدامند؟

برترین هتل های کوشی آداسی ، تجربه سفری رویایی و هیجان انگیز در شهر زیبای بندری و ساحلی کوش آداسی را برای شما به ارمغان می آورند. ما در این مقاله به شما یاری می کنیم با توجه به سلیقه و شرایط خود، برترین اقامتی که تصورش را هم نمی کنید انتخاب کنید و از سفرتان...

11 شهریور 1401

آدم هایی که در لیان شامپو می بینید را از بچگی دیده بودم

توفیق حیدری با اشاره به اینکه خود زندگی در پایین شهر را تجربه نموده است، تأکید کرد: آدم هایی که در لیان شامپو می بینید را من از بچگی دیده بودم.

26 مرداد 1401

برترین جاهای دیدنی والنسیا اسپانیا

والنسیا (Valencia) سومین شهر بزرگ اسپانیا به شمار می رود که در ساحل شرقی شبه جزیره ایبریا (Iberian Peninsula) در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. این شهر بندری فضایی آرام دارد و از جاذبه های طبیعی زیادی برخوردار است. معماری فوق مدرن در کنار ساختمان های باستانی جلوه...

23 مرداد 1401

جاهای دیدنی ایران در زمستان، 6 پیشنهاد مجذوب کننده به شما

اگر شما نیز شیفته ماجراجویی زمستانی هستید، در این مطلب با چطور هم سفر شوید تا با هم سری به جاهای دیدنی ایران در زمستان بزنیم و از 6 مقصد مجذوب کننده برایتان بگوییم. کوله بارتان را ببندید و خودتان را برای یک سفر مهیج آماده کنید.

11 مرداد 1401

آیفون 14 پرو مکس در مقابل گلکسی S22 اولترا؛ آنالیز تفاوت های احتمالی

آیفون 14 پرو مکس قرار است به عنوان برترین پرچم دار اپل، در پاییز سال جاری رونمایی گردد. انتظارت پیرامون این گوشی بسیار بالاست چرا که قرار است شرکت آمریکایی تغییرات زیادی را روی آن اعمال کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم مقایسه ای داشته باشیم بین آیفون 14 پرو...

28 تیر 1401

نحوه برخورد با پلنگ ، چرا پلنگ قائم شهر تلف شد؟

به گزارش خبرنگاران، چیزی از انتشار فیلم پرسه زنی پلنگ قائم شهر نگذشته بود. گفتند پلنگ زنده گیری شد اما به فاصله کمی خبر از تلف شدن پلنگ دادند.

24 تیر 1401

رونمایی از تیزر تریپلکس

تهران (پانا) - تیزر فیلم کوتاه تریپلکس ساخته علی کیان ارثی همزمان با صدور پروانه نمایش رونمایی شد.

3 تیر 1401

ضرورت پیوند علم و داده

ama.org؛ امروز با ورود به عصر دیجیتال و هوش مصنوعی سازوکار های دنیای کسب و کار شکل جدیدی گرفته است و ابزار های تحلیلی گذشته دیگر جوابگوی احتیاج ها نخواهد بود.

31 خرداد 1401

رونمایی از پوستر جشنواره کن 75

پوستر سال جاری جشنواره کن از صحنه معروف فیلمی از جیم کری استفاده نموده است.

28 خرداد 1401

رضا درمیشیان: درخواست تمدید پروانه نمایش لامینور سه ماه پیش داده شده است

تهران (پانا) - رضا درمیشیان بیان کرد که درخواست پروانه نمایش نو برای فیلم لامینور سه ماه پیش داده شده است.

16 خرداد 1401

سیاه چاله ای که مواد داغ به فضا پرتاب می نماید

این سیاه چاله و ستاره همراه آن در سیستمی به نام MAXI J1820+070 در کهکشان راه شیری و در فاصله حدود 10 هزار سال نوری از زمین کشف شده اند. این سیاه چاله جرمی حدود هشت برابر خورشید دارد و به عنوان به اصطلاح سیاه چاله ای با جرم ستاره ای شناخته می گردد که از انهدام یک...

11 خرداد 1401

کوچکترین باتری دنیا به میزان یک دانه غبار!

محققان دانشگاه فناوری کمنیتس آلمان کوچکترین باتری دنیا را به عنوان یک نمونه اولیه کاربردی ارائه نموده اند؛ این باتریعملکرد ذخیره انرژی تشویقی در مقیاس کمتر از میلی متر مربع را نشان می دهد.

18 اردیبهشت 1401

تهیه کننده دسته دختران: هیچ نظارتی بر آرای مردمی فجر وجود ندارد

تهیه کننده فیلم سینمایی دسته دختران با گلایه از فرایند آرای مردمی جشنواره فیلم فجر از جدیدترین ساخته سینمایی منیره قیدی گفت.

1 اردیبهشت 1401
تعداد: (75)