موسیقی

در این مکان ها بال درمیاورید ، معروف ترین ایستگاه های بالون سواری جهان

انسان ها به مدت 2 قرن برای پرواز در آسمان و مشاهده چشم انداز فوق العاده آن از بالون استفاده می کردند. اگرچه پرواز با بالون ها مسائل و خطراتی داشت، اما اشتیاق مردم برای پرواز مانع از بهره گیری آنها از این سازه عجیب و خارق العاده بود. اگرچه در حال حاضر استفاده...

8 بهمن 1401

کاخ های سعدآباد و نیاوران آثار کمتر دیده شده و حتی نادیده را به نمایش گذاشته اند

ایسنا/ براساس خبرهای بدست آمده، کاخ های سعدآباد و نیاوران آثار کمتر دیده شده و حتی نادیده را به نمایش گذاشته اند.

11 تیر 1401

رونمایی از تیزر تریپلکس

تهران (پانا) - تیزر فیلم کوتاه تریپلکس ساخته علی کیان ارثی همزمان با صدور پروانه نمایش رونمایی شد.

3 تیر 1401

چرا دوست داریم چراغ LED اعلانات به گوشی های هوشمند برگردد؟

سال ها بود که گوشی های هوشمند با چراغ LED چشمک زن به عنوان چراغ اعلانات راهی بازار می شدند. اما متأسفانه این روزها محصولی با این قابلیت عرضه نمی شود.

31 اردیبهشت 1401

چگونه می توان در متاورس وام خرید زمین و مسکن گرفت؟

طی سال گذشته و با افزایش قیمت ها، خرید املاک و مستغلات نه تنها در دنیای واقعی، بلکه در متاورس نیز به طور فزاینده ای سخت شده است، جایی که قطعات بزرگی از زمین ها در قلمروهای مجازی مانند دیسنترالند(Decentraland) و سندباکس(Sandbox) اکنون میلیون ها دلار معامله می گردد.

26 اردیبهشت 1401

ساعت هوشمند Fastrack Reflex Vox با پشتیبانی از آمازون الکسا!

ساعت هوشمند Fastrack Reflex Vox روز آدینه در هند عرضه شد. این محصول اولین ساعت هوشمند در مجموعه محصولات Fastrack Reflex است.

30 فروردین 1401

روز شیراز؛ گرامیداشت شهر فرهنگ و هنر و ادب

شیراز یکی از شهرهای ایران است که روزی مخصوص به خود را در تقویم کشور ثبت نموده و هر سال به مناسبت 15 اردیبهشت برنامه های ویژه ای در این شهر برگزار می گردد.

23 فروردین 1401

چگونه در سفر حرفه ای فیلم بگیریم؟

بیشتر افراد از سفرهای خود فیلم تهیه می نمایند، اما شاید روش کار را ندانند. در این مقاله از خبرنگاران می خوانید که چه طور می گردد یک فیلم سفر عالی ساخت.

13 اسفند 1400

درگذشت بازیگر زن جوان در 29 سالگی

کیم می سو بازیگر کره ای که در سریال گل برفی نقشی مکمل بازی می کرد، در 29 سالگی از جهان رفت.

29 بهمن 1400

برترین زمان سفر به سئول؛ شهری در مرز مدرنیته و تاریخ در کره جنوبی

سئول، مرکز کشور کره جنوبی، با سرعت رو به پیشرفت است، اما کماکان به گذشته تاریخی خود افتخار می نماید. برای برنامه ریزی برترین زمان سفر به سئول، در این مقاله با ما بخوانید.

27 بهمن 1400

حواشی اجرای پلی بک در کنسرت هوروش بند

برگزاری کنسرت هوروش بند در کیش با حواشی همراه بوده است.

17 بهمن 1400

رمانتیک ترین شهرهای جهان

رمانتیک ترین شهرهای جهان که قرار است در ادامه آن ها را بشناسیم، در طول تاریخ الهام بخش بسیاری از هنرمندان، شاعران، نویسندگان و دیگر اهالی هنر و ادب بوده اند. در واقع این زیبایی ها و شگفتی های این شهرها بوده است که باعث شده آثار بزرگ هنری و ادبی در جهان...

5 بهمن 1400

معرفی برترین تم کافه های توکیو

یکی از مفاهیم جدیدی که در سال های اخیر به کافه ها و رستوران ها اضافه شده، تم کافه ها هستند. تم کافه ها یا کافه های موضوعی باعث می شوند تجربه نوشیدن قهوه یا خوردن یک غذا به یاد ماندنی تر گردد. یکی از شهرهایی که می توانید تم کافه های زیادی در آن پیدا کنید مرکز...

8 دی 1400

کپی چاوشی در ترانه تیتراژ سریال های رمضان

بعد از مدت ها که خبری از ترانه تیتراژ های دلنشین در ماه رمضان نبود، طی دو سال اخیر اوضاع بهتر شد. سال جاری، اما همزمان با کاهش کیفیت سریال ها و برنامه ها، شاهد افت کیفی ترانه تیتراژ ها هم هستیم. در این میان تاکید سریال احضار بر ترانه نیست و بلافاصله بعد...

4 خرداد 1400

راهنمای انتخاب بهترین ساز برای آغاز موسیقی

انتخاب بهترین ساز برای آغاز موسیقی به شرایط مختلفی مثل علاقه و سلیقه شخصی، سن فرد برای آغاز آموزش، توانایی جسمانی، میزان پشتکار و اراده در تمرین ها و هدف و دیدگاه فرد بستگی دارد.

7 اسفند 1399

روشی که مغزتان به شما دروغ می گوید

می خواهیم چند مثال و موردی که ذهنمان سرمان کلاه گذاشته است را مرور کنیم تا متوجه شویم ذهنمان بیشتر از آنچه که تصور می کنیم دروغ گو است.

3 آذر 1399

تاثیر صدای مادر بر کاهش اضطراب عمل جراحی

یافته های یک پژوهش نشان می دهد گوش دادن به صدای مادر می تواند بر کاهش اضطراب قبل از عمل و درد بعد از عمل بچه ها موثر باشد.

18 مهر 1399

فعالیت فرهنگی نباید متوقف شود، حتی با حمله مغول!

افشین هاشمی را اغلب افراد به بازیگری می شناسند اما جالب است بدانید در روزهایی که خیلی از فعالیت های فرهنگی هنری به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شده است و به تبع آن تدریس و آموزش موسیقی هم مسکوت مانده است، هاشمی این بار در مقام نوازنده کمانچه و نه بازیگر...

28 اردیبهشت 1399

مرگ رپر 21 ساله آمریکایی به دلیل خونریزی مغزی

جرد آنتونی هیگینز که در جهانی موسیقی رپ با نام هنری جویس ورلد شناخته می شد، روز یکشنبه در بیمارستانی در شیکاگو از جهان رفت. او هنگام مرگ 21 سال داشت.

4 بهمن 1398

وقتی بنزین فراموش می گردد!

خبرنگاران/بوشهر حوادث و رویدادهای اخیر کشور و قطعی بیش از 10 روزه اینترنت در نقاط مختلف و سپس ایجاد محدودیت برای اینترنت همراه و دسترسی به سایت ها و برنامه هایی که سرویس دهنده آنها خارج از کشور مستقر است حرف و حدیث های زیادی را در حوزه مباحث اینترنتی به...

25 دی 1398